Waar Rijden Jullie Liever ? Binnenbaan of Buitenbaan ?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Binnenbaan Of Buitenbaan

Binnenbaan
20
26%
Buitenbaan
57
74%

Totaal aantal stemmen: 77

ganta

Bericht door ganta »

ik heb alleen nog maar binnen gereden en dat bevalt me goed. Vooral omdat daar veel bochten zijn. Maar wat ook al is je gezegt over die afzetting links en rechts, dat is wel irritant als je de bocht iets te scherp neemt. Dan zit je gelijk met je knie op zo'n muurtje.
eigelijk lijkt het me allebij even leuk.
Thomas

Bericht door Thomas »

Ik denk buiten, heb wel nog nooit binnen gereden.... dus...
Sharkbite
forum gebruiker

Bericht door Sharkbite »

Buitenbaan is fijner zolang er niet van die lange rechte stukken in zijn. Fijn baantje met fijne bochten waar je het van techniek moet hebben.
Ik rij eigenlijk niet graag aan een hoge topsnelheid, liever een hogere gemid. snelheid.
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Sharkbite schreef:Buitenbaan is fijner zolang er niet van die lange rechte stukken in zijn. Fijn baantje met fijne bochten waar je het van techniek moet hebben.
Ik rij eigenlijk niet graag aan een hoge topsnelheid, liever een hogere gemid. snelheid.
sluit ik mij bij aan. mijn bike is nu toch al meer afgesteld op optrekken als op topsnelheid. Topsnelheid ca. 50-55 km/h ( autoteller ) en trekt een wheely uit stilstand :D
ohja en alles is standaard dus dat afgesteld heb ik niet gedaan, maar komt nog wel :)
Daantje#27
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Daantje#27 »

Jongens ik weet dat deze vraag eigenlijk ergens anders hoort te staan , maar ik dacht als we het nu toch over binnen en buitenbanen hebben vraag ik het maar gelijk ( stomme vraag trouwens , ma ik wil het gewoon f weten :P )

De vraag was: Ik heb nog nooit buiten gereden ( want er zijn alleen maar indoorbanen bij mij in de regio )
Dus als ik daalijk de NMC's moet gaan rijden , is dat dan raar voor mij als ik buiten rijd? of wen ik er naar f inrijden wel aan ? , en is de grip buiten even goed (lijkt me wel ) of zelfs beter?

Mvg Daan
Retired.. :(
schroefje

Bericht door schroefje »

Daantje#27 schreef:Jongens ik weet dat deze vraag eigenlijk ergens anders hoort te staan , maar ik dacht als we het nu toch over binnen en buitenbanen hebben vraag ik het maar gelijk ( stomme vraag trouwens , ma ik wil het gewoon f weten :P )

De vraag was: Ik heb nog nooit buiten gereden ( want er zijn alleen maar indoorbanen bij mij in de regio )
Dus als ik daalijk de NMC's moet gaan rijden , is dat dan raar voor mij als ik buiten rijd? of wen ik er naar f inrijden wel aan ? , en is de grip buiten even goed (lijkt me wel ) of zelfs beter?

Mvg Daan
BUITEN IS HEEL ANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ligt aan de temp en het weer hoe de grip is je rijd VEEEL harder buiten dus met andere vertanding etc....
Daantje#27
forum gebruiker
Contacteer:

Hahaha dat zal dan wat met mij worden 18 maart :P
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

heb je al regenbandjes?
Daantje#27
forum gebruiker
Contacteer:

Nee... alleen dat krijg ik ( we ) allemaal nog.. het zat een beetje krapjes maar nu het een week is opgeschoven kan ik er nog van alles aan doen...
er moet bij mij ook nog een andere uitlaat (restrictie) onder , nieuwe koppeling etc..

Alleen ik houd hier nou over op , anders verspest ik de topic :P
The Monster

Bericht door The Monster »

binnen baan
alleen buiten als het regent of heel nat is dan schuift die lekker
Etje

Bericht door Etje »

Het maakt mij niet zoveel uit , maar binnenbaan lijkt mij wel iets leuker.
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Buitenbaan lijkt me ook wel wat voor hebben dan een indoor, maar ben toch zeker blij dat er steeds meer kartbanen hun baan open stellen voor het minibiken en van indoor word je denk ik wel een technisch betere rijder.
Steven
Gast

Bericht door Gast »

buitenbaan is veeeeel leuker :D
de baan is veeeel groter en wat al eerder gezegd is als je valt kom je lkkr in het gras terecht :wink:
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

ik heb alleen binne gereden maar ik ben niet zon held en durf niet plat door de bocht te gaan maar ik doe het meer voor de fun en hou ook meer
van een snel rechtstuk en dan een langzamer binnestuk
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

hondaxtreme schreef:ik heb alleen binne gereden maar ik ben niet zon held en durf niet plat door de bocht te gaan maar ik doe het meer voor de fun en hou ook meer
van een snel rechtstuk en dan een langzamer binnestuk
Gewoon doen :wink: dan is het gewoon veel vetter!!
Plaats reactie