tip voor de mensen die bij *geen sponsor*.nl bestellen
als je bestelling ook maar een dag te laat is moet je bellen
khep 3 dagen langer gewacht kging bellen: vergeten op te sturen
wat een (.......)zaak is die *geen sponsor* zeg
de eerste keer dat ik bel zijn ze mijn membraam vergeten op te sturen
kbel net weer "we zijn t briefje met het adres kwijt"
zwaar !CENCUUR! natuurlijk want in de computer staat mijn adres want ze zochten mijn gegevens op in de computer
kwacht nu bijna een week en mijn bike staat al 2 weken stil
jup kheb er ook problemen mee goos, zou mijn minibike afgelopen zaerdag krijgen...vandaag weer het leuke bericht gehad dat dat zaterdag gaat worden(eerst woensdag) Gaat lkkr so -k*tshop-
Aikido gast schreef:wat een (.......)zaak is die *geen sponsor* zeg
de eerste keer dat ik bel zijn ze mijn membraam vergeten op te sturen
kbel net weer "we zijn t briefje met het adres kwijt"
zwaar !CENCUUR! natuurlijk want in de computer staat mijn adres want ze zochten mijn gegevens op in de computer
kwacht nu bijna een week en mijn bike staat al 2 weken stil
Goede les voor de volgende keer. Maar een beetje geduld kan ook geen kwaad. Heb zelf ook 3 weken moeten wachten op een onderdeel (van *geen sponsor*) terwijl het al 2 weken als ''op voorraad'' staat aangegeven op de site. Na twee mails kreeg ik het vandaag dan eindelijk binnen..
Ik had kuipen beteld in oktober vorig jaar.Ik heb ze gekregen 4 weken later pas doe ik ze erop en zijn het geen kuipen voor een sendai akido.Dus ik gebeld ja terug sturen zijden ze in ze 2 november opgestuurd.En zou nieuwe krijgen maar elke keer belde ik dus van waar blijven ze en toen is mijn vader even langs geweest daar.Ik woon in gelderland vlak bij wageningen.Mijn pa heeft 200km gereden om er te komen.En ik zou mijn geld terug krijgen dus nou heb het dus vorige week terug gekregen.Vanaf die tijd heeft mijn broetjezijn bike niet kunnen verkopen.
ja jongens dat minbikeshop is echt een rare winkel.
ik had een uitlaat de gp1 besteld en een koppelings klok heb ik 4weken gewacht krijg ik me toen alleen opgestuurt de uitlaat, terwijl ze me zeiden dat de koppelingsklok klaar lag om op gestuurt te kunnen worden.en ze moesten wachten op de uitlaat.raar heel raar krijg ik dus twee weken later pas die klok heb dus 6weken niet kunnen rijden...
groeten ronnie... www.mm-tuning.tk DE! site voor minbikers en modelbouw.