Aangezien mijn ''HEBO Bike'' klaar is en ik in de loop der tijd aardig wat kennis heb opgedaan m.b.t. tweetakt motoren (minibikes), heb ik besloten een tweede bike te kopen. De donorbike is een Blata replica (van de Elite serie (13 WRS)) geworden. Het is geen dure bike, maar dat mag ook niet kijkend naar wat je er voor krijgt. Maar goed.. daar ga ik wat aan doen. De bike gaat helemaal uit elkaar, de motor word getuned (naar aanleiding van het topic van HANK: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=7100). Ook het uiterlijk wordt weer grondig aangepakt! Het blok komt op het frame van een Blata B1 replica of ik ga op zoek naar een origineel Blata Elite frame. Het frame krijgt weer een net kleurtje net als de velgen en de kappen..
De bike ziet er niet heel slecht uit! Ik ben wel tevreden. Ik kan weer aan de slag.. Rechts de bike tot nu toe..
En m'n racepak..
Gr
AE
Laatst gewijzigd door AngelEyes op di 13 feb 2007, 18:51, 107 keer totaal gewijzigd.
De bike zit er nu al aardig uit,
Maar ik denk dat hij nog 10x vetter gaat worden, netzoals de hebobike.
Ik denk dat dit een veel belovend project gaat worden....
Weet je al hoe je hem optisch wil gaan maken..?
thomas1991 schreef:De bike zit er nu al aardig uit,
Maar ik denk dat hij nog 10x vetter gaat worden, netzoals de hebobike.
Ik denk dat dit een veel belovend project gaat worden....
Weet je al hoe je hem optisch wil gaan maken..?
Nou veel suc6 ermee...
Ik zit eraan te denken het frame net als de Hebo bike mat zwart te spuiten, de velgen wit en de kappen ook mat zwart met witte accenten.
Aikido gast schreef:jij blijft bezig zeg
volgens mij knutsel jij meer met mini's dan dat je er mee rijdt
geintje
Het is wel waar!! Ik knutsel er meer aan dan dat ik er mee rijdt. Het is leuk en leerzaam! Nu de Hebo bike af is ga ik daar regelmatig mee naar de kartbaan! Heb er nog amper op gereden, maar nu hij goed in elkaar zit en aardig wat power heeft vind ik het supergaaf om te gaan racen op de kartbaan..
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------