Waar blijven de chinezen nou???
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Waar blijven de chinezen nou???
Mooie wedstrijddag was het in Zwolle, heb erg genoten van al het geweld.
We zagen de heer van de Woude weer langsvliegen op zijn Puch en Hank demonstreren hoe ver je een minibike kan laten glijden. Gevechten tussen Niels en Stephan in de SenA waren ook erg gaaf.
Maar mijn vraag nu, nu hebben we hier een heel jaar aan moeten horen hoe slecht het RAP wel niet is, dat alles zo duur is, dat het onzin is dat je voor twee tientjes en een banaan niet mee kan rijden.
Uiteindelijk is de, enorm goedkope, Silverfox ook goedgekeurd voor wedstrijden.
Maar waar waren ze???????????
Ik heb, met uitzondering van de vaste sendai-deelnemer Erik, geen enkele replica minibike gezien... en dat terwijl er hier toch zeker een flinke kudde over aan het klagen was en kampioen NK-loempia zou worden...
We zagen de heer van de Woude weer langsvliegen op zijn Puch en Hank demonstreren hoe ver je een minibike kan laten glijden. Gevechten tussen Niels en Stephan in de SenA waren ook erg gaaf.
Maar mijn vraag nu, nu hebben we hier een heel jaar aan moeten horen hoe slecht het RAP wel niet is, dat alles zo duur is, dat het onzin is dat je voor twee tientjes en een banaan niet mee kan rijden.
Uiteindelijk is de, enorm goedkope, Silverfox ook goedgekeurd voor wedstrijden.
Maar waar waren ze???????????
Ik heb, met uitzondering van de vaste sendai-deelnemer Erik, geen enkele replica minibike gezien... en dat terwijl er hier toch zeker een flinke kudde over aan het klagen was en kampioen NK-loempia zou worden...
Ik had mijn zoontje van 7 graag mee willen laten rijden op zijn polini 911 replica, en weet zeker dat ie voorin mee zou rijden ondanks het negatieve gebrul over de replica's.
Maar als er dan zo'n politiek spelletje achter zit dat je de bike special bij technoline moet kopen omdat daar een certificaat bij zit( en het plaatje die je soms gewoon los in je handen mee krijg omdat de popnagels op zijn) dan hoeft het voor mij niet zo nodig, Onze polini replica is excact het zelfde als die bassie en adriaan bike van technoline niks ten nadele van de bike hoor vind ze gewoon super machines maar het klopt gewoon niet.
Zelf rij ik ook op een blata replica en kan aardig meekomen met de "grote fabrieks jongens" uitzonderingen daar gelaten natuurlijk...
Maar waarom altijd zo negatief over de bamibikes, moet wel zeggendat het me meer voldoening geeft als ik de fabrieksbikes achter me hebt zien eindigen
Maar als er dan zo'n politiek spelletje achter zit dat je de bike special bij technoline moet kopen omdat daar een certificaat bij zit( en het plaatje die je soms gewoon los in je handen mee krijg omdat de popnagels op zijn) dan hoeft het voor mij niet zo nodig, Onze polini replica is excact het zelfde als die bassie en adriaan bike van technoline niks ten nadele van de bike hoor vind ze gewoon super machines maar het klopt gewoon niet.
Zelf rij ik ook op een blata replica en kan aardig meekomen met de "grote fabrieks jongens" uitzonderingen daar gelaten natuurlijk...
Maar waarom altijd zo negatief over de bamibikes, moet wel zeggendat het me meer voldoening geeft als ik de fabrieksbikes achter me hebt zien eindigen
Steven
-
stevie-tai chi
- wimgrob
- forum gebruiker
bamibike
Toen Technoline zijn rijder wilde inschrijven kon dit niet meer (de bike moest eerst raceklaar gemaakt worden en een getalenteerde berijder gevonden worden).
Er waren al te veel deelnemers, dus jammer volgend jaar beter !!!!
Er waren al te veel deelnemers, dus jammer volgend jaar beter !!!!
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
-
Jvdw#59
Breng de replicaatjes maar eens mee naar de volgende NMC-race en vraag of ze eens op de testbank van de RAP mogen!
Ben ik benieuwd of ze de pk's halen waarvoor ze verkocht worden. Ik heb nogal tegenvallende werkelijke cijfers gehoord namelijk.
Indoor meekomen met Europese mini's zal best.. Outdoor heb ik echter nog geen replica heb gezien die zich voorbij een betere Europees werkt..
Ben ik benieuwd of ze de pk's halen waarvoor ze verkocht worden. Ik heb nogal tegenvallende werkelijke cijfers gehoord namelijk.
Indoor meekomen met Europese mini's zal best.. Outdoor heb ik echter nog geen replica heb gezien die zich voorbij een betere Europees werkt..
- wimgrob
- forum gebruiker
Silver Fox
Hallo Twan,de bike van Technoline is een seniorenfiets.
Kan dus niet door een 7 jarige mee worden gereden bij het NMC, maar anders...gevonden die berijder !!!!
Kan dus niet door een 7 jarige mee worden gereden bij het NMC, maar anders...gevonden die berijder !!!!
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
[quote="Jvdw#59"]Breng de replicaatjes maar eens mee naar de volgende NMC-race en vraag of ze eens op de testbank van de RAP mogen!
Klopt helemaal wat je zegt, de pk die ze beloven komen er zeker niet uit. heb er een andere uitlaat onder gezet en ben nu wel benieuwd wat er uit komt want dat het scheelt is een ding wat zeker is.
Maar las ook op het forum dat er een Blata B1 kit op de testbank ook niet de beloofde 14 pk er uit kreeg. en daar heb je dan toch een bak met geld voor neer geteld.
Klopt helemaal wat je zegt, de pk die ze beloven komen er zeker niet uit. heb er een andere uitlaat onder gezet en ben nu wel benieuwd wat er uit komt want dat het scheelt is een ding wat zeker is.
Maar las ook op het forum dat er een Blata B1 kit op de testbank ook niet de beloofde 14 pk er uit kreeg. en daar heb je dan toch een bak met geld voor neer geteld.
Steven
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik geloof niet dat er onder 1 enkele fabrieks (modified) 14 pk hangtDiStefano schreef:Jvdw#59 schreef:Breng de replicaatjes maar eens mee naar de volgende NMC-race en vraag of ze eens op de testbank van de RAP mogen!
Denk dat met 10/11 PK de meeste machines wel op houden hoor.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
-
#mikey#
jeetje wat een gezeur over die replica,s allemaal .
als er mensen zijn die denken dat een replica net zo goed mee kan komen in het nmc als een europese fiets moeten ze dat niet hier uitvechten maar op de baan lijkt mij .
waarom zo moeilijk doen pak die fiets onder je arm schrijf je in en ga racen dan pas zullen de oververhitte gesprekken eindigen en zullen we zien wat of wie gelijk heeft.
mijn mening is een chinees kan niet op tegen een GRC wie laat het zien dat ik ongelijk heb ???????
als er mensen zijn die denken dat een replica net zo goed mee kan komen in het nmc als een europese fiets moeten ze dat niet hier uitvechten maar op de baan lijkt mij .
waarom zo moeilijk doen pak die fiets onder je arm schrijf je in en ga racen dan pas zullen de oververhitte gesprekken eindigen en zullen we zien wat of wie gelijk heeft.
mijn mening is een chinees kan niet op tegen een GRC wie laat het zien dat ik ongelijk heb ???????
Kijk dat bedoel ik! Maar waar zijn ze gebleven? Al die replica-rijders die gingen rijden?#mikey# schreef:waarom zo moeilijk doen pak die fiets onder je arm schrijf je in en ga racen dan pas zullen de oververhitte gesprekken eindigen en zullen we zien wat of wie gelijk heeft.
-
Xander
denk dat mr bortelotto zwaar in de richting gaat zitten.Untiej Mini Racing
Moderator
Geplaatst: Wo Mrt 29, 2006 3:50 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
DiStefano schreef:Jvdw#59 schreef:
Breng de replicaatjes maar eens mee naar de volgende NMC-race en vraag of ze eens op de testbank van de RAP mogen!
Ik geloof niet dat er onder 1 enkele fabrieks (modified) 14 pk hangt
dat ding van em blaft hondsbrutaal.
heb ale en poos niks meer van hem vernomen.
binnenkort weer eens meeten.
Xander.
(ps geen feiten, is een gedachte)
- janzzuh
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als je een quote van iemand wilt posten met jouw commentaar eronder, druk dan gewoon rechts boven het bericht op de knop met quote er op.Xander schreef:Untiej Mini Racing
Moderator
Geplaatst: Wo Mrt 29, 2006 3:50 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
denk dat mr bortelotto zwaar in de richting gaat zitten.DiStefano schreef:Jvdw#59 schreef:
Ik geloof niet dat er onder 1 enkele fabrieks (modified) 14 pk hangt
dat ding van em blaft hondsbrutaal.
heb ale en poos niks meer van hem vernomen.
binnenkort weer eens meeten.
Xander.
(ps geen feiten, is een gedachte)
Sorry voor Off-topic
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]