weer nieuw filmpje kreidler minibike update 19 juni

Videos van minibike races ('home-made-videos' kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

kicke man maakt wel vet geluid :D
moet je nou trouwens zelf schakelen?? :shock: nee tog? :P
is overgegaan op de scooterwereld...
kreidler power

Bericht door kreidler power »

TaiChi16 schreef:kicke man maakt wel vet geluid :D
moet je nou trouwens zelf schakelen?? :shock: nee tog? :P
jah moet zelf schakelen teminste ik ken geen een kreidler die dat zelf doet 8) :D ik vond dat lolig hebk teminste watte doen ik kon ook en puch kiezen maar k rij toch geen wedstrijde wou eens wat anders 8) :D
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

haha wel lache man, vooral die filmpjes je hoort em egt Brrrrrrrrr-Pok-Brrammmmm :P :P
Gaaf !
is overgegaan op de scooterwereld...
kreidler power

TaiChi16 schreef:haha wel lache man, vooral die filmpjes je hoort em egt Brrrrrrrrr-Pok-Brrammmmm :P :P
Gaaf !
haha bedankt :D jah k vind zelf oowk wel dat ie een mooi geluid maakt :D alleen is niet zomakkelijkek als het lijkt de meeste kunnen niet met koppeling omgaan k liet me vriendje ene keer die si een chineesje gewend mini schoot gelijk onderuit
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

ding trekt goed op..:P

waarmee schakel jij ?

voet ?
kreidler power

stevie-tai chi schreef:ding trekt goed op..:P

waarmee schakel jij ?

voet ?
met de hand w8 zal zometeen ff fototje maken
TimReitsma

Bericht door TimReitsma »

vette filmpjes :D 8)
kreidler power

zo foto van mijn handschakeling heb eht maar ff bij paint erbij getekend want anders is het onduidelijkhttp://img146.imageshack.us/img146/1125 ... 0549cd.jpg

je ziet de streepjes 1 0 2 3 staan op het draaiend gedeelte stata dan ook nog een streepje voor waar k hem in moet zetten ( hebk nu niet meer nodig schakel blind :D :D
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

das wel super chill..!

net zoals op de fiets..:P

zelf gefixxt ?
kreidler power

stevie-tai chi schreef:das wel super chill..!

net zoals op de fiets..:P

zelf gefixxt ?
nj si van ene kreidler 3 bak :D zit er ook onder ( niet als een fiets de kopppeling draaid ook mee maar geen last van is alleen maar handiger) 8) :D
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

haha das wel vet maar als je dat met de foet doet op zo'n mini heb je niet zoveel ruimte lijkt mij en echt mooi ding lekker snel
moete we maar us race dan trek ik je er uit:P :twisted:
kreidler power

ntpjeroen schreef:haha das wel vet maar als je dat met de foet doet op zo'n mini heb je niet zoveel ruimte lijkt mij en echt mooi ding lekker snel
moete we maar us race dan trek ik je er uit:P :twisted:
haha lol jij met ej chineesje etgemij vergeet het maar das te makkelijk 8) :lol:
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

anders zet ik er wel ff fiets versnellingen op nou kom dan maar op :P :twisted:
kreidler power

ntpjeroen schreef:anders zet ik er wel ff fiets versnellingen op nou kom dan maar op :P :twisted:
dan loopt waarschijnlijk je ketting eraf :P( zo kunnen we wel ff doorgaan) k kan oowk em cilinder late tunene en 6bak eronder hange :twisted: :twisted: :twisted:
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

nou als jij dat allemaal doet trek je me er nog niet uit :P
of hoogst waarschijnlijk wel maarja :P
hij is nu nog standaart maar volgende maand niet meer en dan moet je hier maar us komen :P :twisted:
Plaats reactie