eey DoC ik heb ook een sendai aikido en precies deze scheur in het tankzitje en ook met polyester gefixed.. ookal vind ik die scheur wel lelijk maarja boeient
Ziet er mooi uit met die brake calipers gespoten! Ik heb trouwens ook een scheur in mijn zitkuip, die is veel groter. Die gaat van net achter het zitrubber van de ene naar de andere kant toe Is gefoxed met polyester alleen die was niet meer goed, resultaat was dat het nog een beetje buigbaar was. Ik heb inmiddels nieuwe gehaald dus dat zal wel goedkomen. Maja, mooie bike..!
Zo te zien hebben meerdere mensen last van dat zitje, maar ook als je het zitje voor de zon houd kan je er bijna doorheen kijken zo uitgerekt is hij, vandaar dat hij ook snel scheurt/breekt.
je voor rem klauw vind ik iets "te"
hij is helemaal rood..vind het mooier als die boutjes zwart zijn of standaart kleur..
't is maar een klein puntje, maar staat denk ik tog nóg een stuk mooier
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
je voor rem klauw vind ik iets "te"
hij is helemaal rood..vind het mooier als die boutjes zwart zijn of standaart kleur..
't is maar een klein puntje, maar staat denk ik tog nóg een stuk mooier
MvG DoeDe
Mee eens! Verder netjes gedaan, dat gaas staat echt cool!!
Dat klopt jah, ik heb zoveel mogelijk schroefjes eruit gehaald, maar toen ik hem had gespoten merkte ik dat ik die stelschroef er nog in had laten zitten.
@AngelEyes:
Ik vind zelf het gaas ook goed gelukt, het is net wat anders dan de andere Aikido's
hey best mooi gedaan de remklauwen, ik zit er ook over te denken om dit te gaan doen. welke verf heb je gebruikt, hittebestendige ? zoja tot hoeveel graden ??
Vandaag weer gereden bij Van Der Ende en eerst een beetje getraint en daarna waren wedstrijden en ik kon de fabrieksbike's behoorlijk bij houden dus was ik wel blij mee .
Het enige was dat mijn bout van de uitlaat los getrilt was dus maakte hij behoorlijk hard geluid maar ging verder goed.
Volgens mijn tellers heb ik:
49.6km/h als top gehaald
9360 toeren gereden
1.30 uur gereden.
110 graden werd de cillinder.