Ik heb vandaag niet stil gezeten. De carters en de cilinder zijn bewerkt.
Op onderstaande foto's is te zien dat de smeergaatjes zijn opgeboort naar 4mm en bewerkt zijn voor betere smering voor de krukas lagers.
Spoelkanaal voor de koeling is opgeboort naar 7mm..
De spoelpoorten van de cilinder en de uitlaatpoorten heb ik beter afgewerkt. Standaard zijn de randen niet glad (bramen). Nu voelen ze echt goed glad aan, wat de zuiger ten goede komt!
De koelingskanalen heb ik opgeboort naar 5.5mm en bewerkt voor een betere flow..
dave7 schreef:AE weet je al wat je kleuren combo word ben erg benieuwd na die HEBO bike
Ben ik nog niet over uit.. Zit te denken aan paars/wit!
Zo.. dat was het weer voor nu!
Updates volgen..
AE
Laatst gewijzigd door AngelEyes op di 04 apr 2006, 10:19, 2 keer totaal gewijzigd.
stevie-tai chi schreef:waarmee heb je je cillinder bewerkt ?
Met een dremel, wel heel voorzichtig te werk gaan!! Maar het is echt goed gelukt, als je met je vingers over de porten glijd voel je geen enkel braampje, loopt vloeiend over! Gedaan met een soort slijpsteentje.
ronnie meuleners schreef:He AE hier even een adresje waar je kan kijken hoe Paars wit uit ziet op een bike het is een scooter site maar dat doet er niet toe.
stevie-tai chi schreef:man dat is leip...! ik zou het frame zwart doen..
en die kerel is egt master met Photoshop man..
idd heel mooi gemaakt!
zou zo zeggen dat het echt is.!
tog heb ik het idee dat je met dit model veel minder kan..
maar daarmee zal ik wel fout zitten, weet iig dat het heel mooi gaat worden!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
nice nice nice ... dat home-tuned blokje alleen eerlijk gezegd vind ik die kleurencombo maar niks, maar ik ben benieuwd naar de "pekaas" die in het blokje zullen huizen
stevie-tai chi schreef:man dat is leip...! ik zou het frame zwart doen..
en die kerel is egt master met Photoshop man..
idd heel mooi gemaakt!
zou zo zeggen dat het echt is.!
tog heb ik het idee dat je met dit model veel minder kan..
maar daarmee zal ik wel fout zitten, weet iig dat het heel mooi gaat worden!
MvG DoeDe
Het frame bedoel je?? Ik wil ook eigenlijk het frame van een Blata B1 replica incl kappen. Met dit frame (Blata Eilite) is de bike kleiner en aangezien ik lang ben is dat niet fijn! Dus.. ander frame..
ronnie meuleners schreef:He AE hier even een adresje waar je kan kijken hoe Paars wit uit ziet op een bike het is een scooter site maar dat doet er niet toe.
Hey waar op die site kan je dan klote met de kleure kan et nerges zien !
heeft iemand anders mss een site of prog om makkelijk te speln met kleure voor je bike? (snap nix van photoshop!!!)
ontopic: leuk AE je bent al goed bezig