als je je kappen doet spuiten he je moet ze echt goed ontvetten en ook heel goed in primeren bij Heuts hebben ze speciaal plastic primer die is doorzichtig en reageerd niet met de kappen, want ze zijn eigenlijk verschrikkelijk om te spuiten ik heb mijne ook gespoten veel werk en doe het rustig aan echt rustig dan wordt hij ook echt super mooi..
kom maar eens kijken bij http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=8047
dit is mijn toppic..op pagina 11 staan de laatste foto`s. waar hij volledig klaar is.behalve het blok zit er nog niet op..
ik betaalde ongeveer 180 euro per jaar aan de verzekering ( Unive )
ja ik heb ontvetter, primer, metallic lak en blanke lak gehaald en alles is van MOTIP wat kwalitatief goed spul is ...dus dat zal wel goed zitten
verder update:
de kont verhogen gaat niet meer door dus ik heb ook niks meer aan die alu vierkante buis maar het idee was leuk
verder heb ik alle kappen geschuurd en 2 gaten in het deel achter het zitje gemaakt waar later nog gaas achter komt
VERDER ...HEEFT IEMAND NOG EEN TIP VOOR EEN WAT GROTERE CARB DIE ONGEVEER 60 EURO OF GOEDKOPER IS want ik zit te twijfelen tussen zo'n butterfly ding en een 14mm kitje
ik heb nu een butterfly 16 mm cabrateurtje werkt prima
Eerst had ik dellorto 14 mm maar die is TWEE keer af gebroken bij het deel wat aan het spruitstuk zit
Dus ik zou voor de butterfly gaan
hmm oke duidelijk...maar merk je duidelijk bij zo'n butterfly dat ie meer vermogen heeft of valt dat wel wat mee ? en hoe werkt dat ding verder want het is helemaal onbekend voor mij
ik heb verder altijd met gaschuif carb gekloot zoals dellorto en Arreche
oke blokje zit weer onder het frame en ff proberen te starten maar toen liep telkens de vlotterbak over dus dat ff uit elkaar en ...ja hoor de vlotterpen blijft haken dus dat ff opgelost dus die zooi weer in elkaar.
toen weer proberen te starten en liep ff 10 sec en viel toen uit dus weer proberen te starten en komen er ineens dikke knallen uit de pijp...en krijg um niet meer gestart
iemand tips of dergelijke ?
benzine toevoer gecheckt en is goed
bougi schoongemaakt en vonkt een mooie blauwe vonk
er zit nu een rocket key op en fiberglas ADA membraanplaatjes op