Project 2: AE's B1 Replica !!!VERKOCHT!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
-
Gast
-
Gast
-
AngelEyes
Dan nog een vraagAngelEyes schreef:Soms heb ik van die momenten dat ik ff niets te doen heb.. (je zou bijna zeggen dat ik dat altijd heb!!). Had het topic van HANK nog eens doorgenomen en zag dat de randen in de carters beter waren bewerkt dan ik in eerste instantie had gedaan. Dus wat doe je.. zelf de randen ook nog maar eens bijwerken.. De cilinder (niet de kop) en de carters zijn nu klaar!!
Beter te laat dan nooit Ruud!! De bike heeft 269 euro gekost, maar met het nieuwe frame en onderdelen die er nog op komen wordt het weer een leuk kostenplaatje. Maar goed, ik heb er straks echt iets heeeeel vets voor terug!ruud schreef:Hey ik zie je topic weer erg laatMag ik vragen wat deze bike jou heeft gekost
In ieder geval gaaf project ik ga het zoals de hebo bike weer goed in de gaten houden
Gr
AE
Waar heb je hem gekocht internet website mischien zoja een link!!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
-
AngelEyes
Bij Rehorst in Den Haag.ruud schreef:Dan nog een vraagAngelEyes schreef:Soms heb ik van die momenten dat ik ff niets te doen heb.. (je zou bijna zeggen dat ik dat altijd heb!!). Had het topic van HANK nog eens doorgenomen en zag dat de randen in de carters beter waren bewerkt dan ik in eerste instantie had gedaan. Dus wat doe je.. zelf de randen ook nog maar eens bijwerken.. De cilinder (niet de kop) en de carters zijn nu klaar!!
Beter te laat dan nooit Ruud!! De bike heeft 269 euro gekost, maar met het nieuwe frame en onderdelen die er nog op komen wordt het weer een leuk kostenplaatje. Maar goed, ik heb er straks echt iets heeeeel vets voor terug!ruud schreef:Hey ik zie je topic weer erg laatMag ik vragen wat deze bike jou heeft gekost
In ieder geval gaaf project ik ga het zoals de hebo bike weer goed in de gaten houden
Gr
AE![]()
Waar heb je hem gekocht internet website mischien zoja een link!!
http://www.rehorst-scooters.nl/home.htm
Het frame is verre van bijzonder, staan ook andre watergekoelde..
Ff een update toegevoegd..
Ik heb de kop van de cilinder bewerkt voor betere koeling! Het spoelkanaal heb ik opgeboort naar 7mm. De opening van het spoelkanaal heb ik aan de binnenkant van de kop bewerkt voor een betere flow! Tevens de kleine kop bewerkt, weer voor een betere doorstroming..
De cilinderkop met bewerkt kanaal..
Hieronder de bewerkte kleine kop..

Op de foto's hieronder kan je goed zien dat er meer ruimte is voor een goede doorstroming..

Dit was het weer voor vandaag..
AE
-
ronnie meuleners
meschien een goede tip he maar Polijst je die kop vanbinnen helmaal op zodat dat ding blinkt als een speigel en doe dat ook bij je carters dat werkt echt perfect ik heb dat gedaan bij mij carters van mij brommer toendertijdt echt waar dat merk je echt zeer goed.
echt super fijn schuren en dan polijsten als een gek..
groeten en ga zo door...
van ronnie...
groeten en ga zo door...
van ronnie...
-
AngelEyes
Ik ga eraan werken..ronnie meuleners schreef:meschien een goede tip he maar Polijst je die kop vanbinnen helmaal op zodat dat ding blinkt als een speigel en doe dat ook bij je carters dat werkt echt perfect ik heb dat gedaan bij mij carters van mij brommer toendertijdt echt waar dat merk je echt zeer goed.
groeten en ga zo door...
van ronnie...
ff bijgewerkt.. Glad gestreken..

AE
-
ronnie meuleners
- Marvin15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Carter van binnen polijsten is een beetje wel-niet doen verhaal.ronnie meuleners schreef:Ik ga binnenkort ook mijn carters polijsten en de timing veranderen en natuurlijk zorgen voor een betere Flow..zodat me bike dadelijk echt beter loopt. Hoop voor jou dat je bike straks alleen nog maar op het achterwiel rijdt..
Groeten Ronnie...
Ps bike is ready.
Als je hem polijst heb je een beter flow, maar als je hem ruw laat word je benzine/lucht mengsel veeeel beter gemengd..