Die las bij je balhoofd.. geweldig !
Hoe is het frame gelast ?... en hoe heb je het matteriaal gebogen, tog weer even benieuwd naar
T ziet er veel belovend uit
Ciao & Succes
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Het frame is in eerste instantie met electrodes (2,5mm) gelast.Untiej Mini Racing schreef:Zo..
Die las bij je balhoofd.. geweldig !
Hoe is het frame gelast ?... en hoe heb je het matteriaal gebogen, tog weer even benieuwd naar![]()
T ziet er veel belovend uit
Ciao & Succes
Totdat ze heel erg warm worden.royal schreef:Heel erg mooi. Die puch-naven gaan perfect werken. Je kunt er super hard mee remmen! Alleen die bandjes zijn niet geschikt voor baangebruik (zelf ervaren) maar voor de kids echt een hele puike fiets! succes met je restrictor, ben benieuwd hoe je dat gaat fixen...zal wel iets voor te maken zijn.
Voorlopig kunnen de kids nog wel ff vooruit met deze bandjes omdat de snelheid laag blijft, en er tijdelijk zijwielen op komen.jordy 15 schreef:Totdat ze heel erg warm worden.royal schreef:Heel erg mooi. Die puch-naven gaan perfect werken. Je kunt er super hard mee remmen! Alleen die bandjes zijn niet geschikt voor baangebruik (zelf ervaren) maar voor de kids echt een hele puike fiets! succes met je restrictor, ben benieuwd hoe je dat gaat fixen...zal wel iets voor te maken zijn.
Ik had ook me naven helemaal geisoleerd met binneband en wol ( ja wol ja..)
En toen ik op de teller 10 km had gereden hoorde ik opeens 'boem'
Toen was dus me voorband geklapt..
De binnenband die als isolatie werkte was helemaal vast gesmolten om de naaf..
Dit is ook 1 van de reden waarom ik een nieuwe mini ben gaan maken met schijfremmen..
Ik dacht al waarvoor is dat..? Maar nu is het duidelijkBusaBerke schreef:Voorlopig kunnen de kids nog wel ff vooruit met deze bandjes omdat de snelheid laag blijft, en er tijdelijk zijwielen op komen.jordy 15 schreef:Totdat ze heel erg warm worden.royal schreef:Heel erg mooi. Die puch-naven gaan perfect werken. Je kunt er super hard mee remmen! Alleen die bandjes zijn niet geschikt voor baangebruik (zelf ervaren) maar voor de kids echt een hele puike fiets! succes met je restrictor, ben benieuwd hoe je dat gaat fixen...zal wel iets voor te maken zijn.
Ik had ook me naven helemaal geisoleerd met binneband en wol ( ja wol ja..)
En toen ik op de teller 10 km had gereden hoorde ik opeens 'boem'
Toen was dus me voorband geklapt..
De binnenband die als isolatie werkte was helemaal vast gesmolten om de naaf..
Dit is ook 1 van de reden waarom ik een nieuwe mini ben gaan maken met schijfremmen..
Daarna wil ik er slicks opleggen.
Het probleem met de klapbanden zal daarom voorlopig nog niet actueel worden, ik heb echter wel uit voorzorg een stuk Puch-buitenband om de velgjes geplakt.
haha jah ik ken dat mannetje ook steursteurtje schreef:Er was er een die had koelvloeistof in zijn binnen band gedaan!
nja helpt wel klein beetje mja toen klapte het bandje toch een x en ja whaha koelvloeistof overal