Italbike mini-crosser, iemand ervaringen mee?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
niet moeilijk doen, gewoon kopen.. kan je prima mee crossen, hobbels kan die zeker wel tegen want hij heeft vering die het het frame wat makkelijker maken maar het gaat erom dat je niet over hobbels gaat raggen want daar kan zelfs de sterkste niet tegen.
Wat kleine_duivel zegt moet je niet helemaal geloven, is allemaal wel een beetje overdreven. Chinezen zijn echt niet ZO slecht, kan je prima mee rijden.
en over dat fijne zand in je cil. kleine_duivel ... heb je hem wel ingereden? (goede verhouding en shit) want in een ander topic stond er wat anders, niet dat fijn zand verhaaltje.. en over dat fijne zand, dat heb je ook als je over de weg rijd. Ohja, en je hebt ook een luchtFILTER en die houd bijna alles tegen...
Nino heeft gesproken
ohja, kleine_duivel .. als je het neit leuk vind wat ik zei moet je mijn lieve chineesjes maar niet zwart maken
Wat kleine_duivel zegt moet je niet helemaal geloven, is allemaal wel een beetje overdreven. Chinezen zijn echt niet ZO slecht, kan je prima mee rijden.
Nino heeft gesproken
ohja, kleine_duivel .. als je het neit leuk vind wat ik zei moet je mijn lieve chineesjes maar niet zwart maken
-
kleine_duivel
- spammer
hehe ik wil ze heus niet zwart maken hoornijmegen power schreef:niet moeilijk doen, gewoon kopen.. kan je prima mee crossen, hobbels kan die zeker wel tegen want hij heeft vering die het het frame wat makkelijker maken maar het gaat erom dat je niet over hobbels gaat raggen want daar kan zelfs de sterkste niet tegen.
Wat kleine_duivel zegt moet je niet helemaal geloven, is allemaal wel een beetje overdreven. Chinezen zijn echt niet ZO slecht, kan je prima mee rijden.en over dat fijne zand in je cil. kleine_duivel ... heb je hem wel ingereden? (goede verhouding en shit) want in een ander topic stond er wat anders, niet dat fijn zand verhaaltje.. en over dat fijne zand, dat heb je ook als je over de weg rijd. Ohja, en je hebt ook een luchtFILTER en die houd bijna alles tegen...
Nino heeft gesproken![]()
en nee hij was 4 liter ingelopen.....
kwam door zand....en als het met een gewone mini kan zonder dat je door het bos rijd......kan het ook.....
maargoed
- jeffrey-mijnheer
- forum gebruiker