Ik heb van de week een Polini 911 Replica besteld bij Technoline. Dit omdat het geld eventjes op is en om toch maar door te blijfen rijden een 911 met Rap/ Nmc Certificaat.
To Do :
Snelgas* klaar
Polini 6T. klaar
Polini Origineel Koppelingshuis.* klaar
Zocchi 3 Schoens Carbon Koppeling.* klaar
Stage6 Toerenteller.*Besteld
Pmt 41 Voorbandje.* klaar
Pmt41 Achterbandje.* klaar
Zocchi Uitlaat.* klaar
Dellorto 17,5* klaar
Zocchi spruitstuk* klaar
Malossi E-13 Powerfilter* klaar
Polini 5 Poorter.
Uiterlijk :
Wit Tankje. klaar
Wit Kontje. klaar
Zwart Velgen.
Alu Remhendels.
Killswitch * klaar
Polini Race Stepjes klaar
Remmen worden verbeterd.
Waterpotje komt onder de tank.
Zodra ik de bike binnen heb maak ik foto's en monteer ik de onderdelen.
Gr, Nicolaas-Racing.
Update 3 Mei 2006
Vandaag beetje zitten klooien met de bike. Eerst wou ik even de kuip demonteren, 10 minuten werk hooguit denk ik. Nou had ik het dus even mis. De kuip ging met geen mogelijkheid los en de schroefjes met een moertje zaten op erg irritande plekken. Ik heb de voorkuip moeten doorzagen. Wat ik ook een k*t probleem vind is het waterpotje aan de voorkant. Ik kan mischien me stuur 5 cm draaien en dan komen de 2 rem kabels al weer tegen me potje aan. Ik moet hier nog even een oplossing voor gaan vinden.
Verder heb ik snelgas gemonteerd, Membraan,spruitstuk,carburateur en de luchtfilter gedemonteerd.
Ik hoop de PMT banden en de koppeling van HANK snel binnen te hebben. Verder wacht ik nog op een tankje en kontje,Race stepjes en een spruitstuk.
Morgen maar eventjes verder met de bike klaar maken. Overal nieuwe boutjes in en die kruiskop boutjes (
Ik ben nu wel beetje tevreden over de bike alleen kunnen er een aantal kleine dingetjes wel beter aan de bike.
Fotocamera is stuk dus mischien nog een aantal fotos gemaakt met de telefoon. Die kunen we zeker 1 van deze dagen verwachten.
Update 5 Mei 2006
Zo, ik lig lekker te slapen hoor ik opeens om 9 uur de bel gaan. Ik denk wel s*kkel belt zo vroeg aan. Ik helemaal boos naar beneden, zie ik opeens 1 groot pakketje en 1 klein pakketje..Ik natuurlijk in 1 keer weer blij. Ik heb dus de Zocchi koppeling van HANK ontvangen en Polini Race stepjes,Polini Tankje,Polini kontje en een Spruitstuk van Zocchi. Dat ga ik straks even monteren alleen kan ik nog niet rijden want ik heb geen 80 mm koppelingshuis. Ga ik maar bij Mieloshop bestellen dan weet ik zeker dat het komt want bij *geen sponsor* schiet het niet echt op.
Ik wil *Hank* even bedanken voor het snel opsturen van de koppeling en een koppeling in topstaat. Hank ontzettend bedankt, ik ben er blij mee!
Vanmiddag hopelijk fotos ( met zo'n kleine mp4 ).
Groeten Nicolaas-Racing.
Update 6 Mei 2006
Zo. Gister weer eventjes met de bike bezig geweest.
We hebben de oude koppeling eruit gehaald en de nieuwe Zocchi er weer in gezet. Past perfect die Zocchi.
Daarna wou ik me voetstepjes gaan vervangen maar dat bleek nog een probleem.
Die chinezen hebben alles ( Werkelijk Alles !!!) Met loctite vast gezet. Het is echt onzettend moeilijk los te krijgen dus die voetstepjes moet ik nog een oplossing voor vinden.
Ik heb ook even me Zocchi spruitstuk gemonteerd, nou nog wachten op de Dellorto 17,5 en Malossi E-13.
De witte kappen zijn toch maar zwart geworden. Eerst maar even gaan rijden dan gaan we voor het uiterlijk! Ik heb ze wel al gemonteerd en het staat best mooi.
Ik wacht nog op : Dellorto 17,5 / Malossi E-13 / Autocooling Bzm / BZM 6t
Groeten Nicolaas-Racing
Update 9 Mei 2006
Zo, Vandaag de Dellorto 17,5 en de Malossi E-13 filter binnen gehad. Filter blijf ik echt super mooi vinden. Moet een van deze dagen even tijd vinden om het af te stellen en het nodige dicht te maken door middel van slangetjes.
Nu alleen nog op de Bizeta autocolooling en de Bizeta 6t wachten en dan is het project motorisch afgelopen.
Dan ga ik mezelf richten op het rijden en de zonodige dingen aan de buiten kant.
Update 20 Mei! Nieuwe fotos!

De foto's zijn een beetje slechte kwaliteit, de zon wou niet meewerken!
[red] update 29-06-06[/red]
Vandaag een nieuwe originele polini koppelings huis en Polini 6t gekocht.
Net gemonteerd en morgen eventjes gaskabel monteren en dan kan ik weer gaan rijden. Heb even de standaard carburateur er op gemonteerd omdat de 17,5 met Malossi e-13 nogal moeilijk past dus daar moet ik even een oplossing voor zoeken.
Ik ben nu alleen nog opzoek naar PMT banden en een goede toerenteller dan is het wel even goed geweest.
Groeten Nicolaas-Racing
Vandaag weer met de minibike bezig geweest. De minibike reed voor geen meter met de standaard 14 mm dus maar toch de 17,5 erop gezet. Wow! Wat een wereld van verschil. Minibike trekt nu al bijna autowheelies.
Ik ben echt zeer tevreden hoeveel power ik ervoor terug krijg met alleen maar 3 onderdelen. Koppeling,uitlaat,carburateur.. Dit ding gaat echt hard.
Ik schat dit ding nu op zo'n 7 pk en wil er mischien wel 9 pk uithalen.
Nu ga ik maar eens weer flink rijden en laat ik hem motorisch even voor wat het is. Nu ga ik aan het uiterlijk beginnen.
Hier een lijstje :
Nieuwe Doorzichtige Waterslangen
Polini waterpotje ( Mischien onder te tank )
Velgen spuiten ( Kleur is nog onduidelijk!)
PMT bandjes
stage6 toerenteller.
grc radiateur
Dit is wat ik er nog op wil hebben, ik denk dat ik het in stappen doe en niet alle onderdelen te gelijk. Dus het kan zo zijn dat het nog wel een maandje of 2 duurt voordat ik dat ene onderdeel erop heb zitten.
Morgen maar eens gaan rijden op een kartbaan of parkeerplaats.
Gr, nicolaas-Racing
Update 2 Juli 2006!
Vandaag lekker gereden in Poeldijk. Eerst eventjes de bike laten opwarmen en de ketting even spannen en daarna lekker gereden. Ik kon nog niet altijd voluit omdat de bike moet worden ingereden. Maar heb wel zonder maar 1 enkel probleem lekker 3 uur lang kunnen rijden! Zeker een geslaagde dag dus. Ben ontzettend tevreden over de bike die het gewoon zonder problemen heeft volgehouden. Alles ziet er nog vers uit. koppeling hebben we ook meerdere malen bekeken en is nog in topvorm.
Volgende week kan je mij weer zien in Poeldijk met de 911 Rep.
Update 4 Juli 2006!
Hallo allemaal,
Vandaag toch maar besloten om mijn Polini uitlaat te verkopen. Ik ga hem denk ik verkopen en een andere uitlaat kopen. Welke is nog een Verassing!