NOS
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
NOS
Ik zag op internet het bekende NOS gas systeem. Nu zie ik dit aangeboden voor 90 euro, terwijl mij normaal bekent staat dat dit wel rond de 800 euro kost. Is dit gewoon troep, en als je de capsules los moet kopen, weet iemand daar de prijzen van?. En heeft iemand het al ingebouwd?
http://www.topspeedbikes.nl/web/topspee ... index.html en kijk onder tuning 2de pagina
gr
http://www.topspeedbikes.nl/web/topspee ... index.html en kijk onder tuning 2de pagina
gr
-
Nicolaas-racing
-
Thomas
-
Gast
Opzich zou het wel moeten werken.
Het zijn (zo te zien) namelijk slagroom patronen met een een soort nood fietspompje.
Laat het nou zo zijn dat in die slagroom patronen N2O zit, lachgas dus.
(die kan je overigens gewoon bij de blokker kopen)
Alleen loopt zo'n patroon zonder tegendruk in 2 á 3 seconden helemaal leeg vanaf het moment dat het membraantje geponsd wordt.
Dus het heeft wel deglijk effect, maar wel heel kort.
Dus of je er echt winst uit haalt, ik weet het niet.
Maar het werkt wel.
P.s.
90 euro is wel heel erg veel geld voor zo'n setje.
Je kan er ook zelf één maken voor rond de 25 euro; koop zelf een CO2 fietspompje bij de halfords ofzo en voor 5 euro heb je bij de blokker 20 van die N20 patronen.
Het zijn (zo te zien) namelijk slagroom patronen met een een soort nood fietspompje.
Laat het nou zo zijn dat in die slagroom patronen N2O zit, lachgas dus.
(die kan je overigens gewoon bij de blokker kopen)
Alleen loopt zo'n patroon zonder tegendruk in 2 á 3 seconden helemaal leeg vanaf het moment dat het membraantje geponsd wordt.
Dus het heeft wel deglijk effect, maar wel heel kort.
Dus of je er echt winst uit haalt, ik weet het niet.
Maar het werkt wel.
P.s.
90 euro is wel heel erg veel geld voor zo'n setje.
Je kan er ook zelf één maken voor rond de 25 euro; koop zelf een CO2 fietspompje bij de halfords ofzo en voor 5 euro heb je bij de blokker 20 van die N20 patronen.
-
kleine_duivel
- spammer
-
ganta
-
kleine_duivel
- spammer
-
Gast
-
kleine_duivel
- spammer
-
Gast
-
ganta
met veel gekloot en ervaring met sleutelen enzo moet dat wel lukken.kleine_duivel schreef:jup....maar veel injecteren het op de 1 of andere manier, en ik vraag me af of dat via het luchtfilter kan?
maar je moet de goede verhouding van nos en lucht hebben.
want te veel nos => te wienig lucht => slechte ontbranding
te weinig nos => geen effect.
nos bestaat uit stikstof en zuurstof. bij 296 graden ontbind het waardoor zuurstof vrijkomt. dus MEER zuurstof in de verbrandingskamer dus moet er MEER brandstof bijkomen. dus over de lucht hoef je je geen zorgen te maken, de brandstof daarentegen juist wel.ganta schreef:met veel gekloot en ervaring met sleutelen enzo moet dat wel lukken.kleine_duivel schreef:jup....maar veel injecteren het op de 1 of andere manier, en ik vraag me af of dat via het luchtfilter kan?
maar je moet de goede verhouding van nos en lucht hebben.
want te veel nos => te wienig lucht => slechte ontbranding
te weinig nos => geen effect.