Blata B1 Replica [Patrickn] Update 07/07/06

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

als je em nou ook nog is motorisch LAAT tunen :P (je sei self dat je niet wist hoe) heb je nie alleen een mooie bike maar ook nog is een snelle :P
Patrickn

Bericht door Patrickn »

ja dat kost veel geld...
mja ik ga ff sparen
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

je zuiger ziet er ook niet echt fris meer uit he 8) mooie bike :idea:
jurre46
forum gebruiker

Bericht door jurre46 »

vette bike met die velgen en klauwen :P
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
----------------------------------------------------
Patrickn

Bericht door Patrickn »

ik heb smeergaatjes gemaakt in de zuiger, vloeibare pakking tussen de carters en een homemade voetpakking van een a4tje tekenpapier :P

ik zal zostrx een paar foto's maken en ff starten

groeten patrick
Gast

Bericht door Gast »

a4 tekenpapier wtf, gaat direct opbranden, koop u maar een echte
Patrickn

Bericht door Patrickn »

dit is dik tekenpapier ik heb aan me leraar motoren gevraagd hij zei je kunt het wel als voetpakking gebruiken
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

IJmuiden-mini schreef:je zuiger ziet er ook niet echt fris meer uit he 8) mooie bike :idea:
Dat wilde ik ook net gaan zeggen.
Ik zou je zuiger maar even goed nakijken (en ook je zuigerveer en cilinder). Volgens mij zit er iets niet helemaal lekker...
Patrickn

Bericht door Patrickn »

oke zal ik doen hij wou trouwens ook niet starten :? wel raar gepuft uit de uitlaat, zou niet weten wat het kan zijn....
D_shooter

Bericht door D_shooter »

heheheheh luister ff dat gepuf is als je hem aantrekt en ineens een druk uit de uitlaat komt (gepuf) toch??/ dat probleem had mijn neef ook toch kreeg hij hem aan en half uur later boem cilinder+ zuiger naar de knoppen

PRECIES WAT DIE JONGENS ZIJDEN KIJK HET FF GOED NA !!

groetjes en succes D_s
Patrickn

Bericht door Patrickn »

ik heb vandaag de cilinder eraf gehaald en alles weer goed gemonteerd, daarna wou hij weer niet starten. Toen heb ik de uitlaat eraf gehaald en er lekte echt veel olie uit de flens. Ik denk dat ik te veel olie heb gemengt, ik rij 1 op 40 (5L euro98/0.11L Olie)

wat denken jullie?
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

Ik denk dat je het goed doet maar je moet wel goedd schudden altijd! (lol staat ook op de pakken van drinken)Schudden voor gebruik! want die olie druipt natuurlijk weer langzaam naar beneden... :wink:
Trouwens ik heb ook een vraagie :D Hoeveel mm heeft je bike nodig voor een malossi schuimfilter? :?

Gr. mitch
Patrickn

Bericht door Patrickn »

mitch_minibiker schreef:Ik denk dat je het goed doet maar je moet wel goedd schudden altijd! (lol staat ook op de pakken van drinken)Schudden voor gebruik! want die olie druipt natuurlijk weer langzaam naar beneden... :wink:
Trouwens ik heb ook een vraagie :D Hoeveel mm heeft je bike nodig voor een malossi schuimfilter? :?

Gr. mitch
hoe bedoel je met hoeveel mm ik heb dat schuimfilter gewoon in dat stukrubber gedrukt waar normaal het originele filter opzit
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Je hebt verschillende mm maten!

voor een 17,5 heb je de maat 35.5 mm nodig voor het filter en voor een 14 mm carb heb je 32 mm nodig..
Patrickn

Bericht door Patrickn »

probleem is opgelost de membraamkleppen wouden niet meewerken nu de originele er weer op, maar wederom wil die niet stationair draaien de std carberateur is echt zooo vernaaid, morgen gaat de 17,5mm er weer op met goede hoop op een mooie afstelling

mvg

update 06-05-06

Snelgas erop :)

Afbeelding

nieuwe carb erop dellorto 16/16
Plaats reactie