GEEN "Red Bull" Bike project! Update P11[07-06-06]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Slecht nieuws
de red bull stickers waar ik op wacht, worden niet meer gebracht, ik ging vragem hoe het ermee zat, zeiden ze:
hier hebben we nooit van gehoord.. en we hebben hier nooit mee ingestemd..
oftewel, dag stikkers..
zonde man, me bike is nu niet compleet
maar ook wel goed nieuws... ik heb vandaag bevesteging gehad dat me sponsoring doorgaat en dat de b1 replica mijn kant op kan komen..
de red bull stickers waar ik op wacht, worden niet meer gebracht, ik ging vragem hoe het ermee zat, zeiden ze:
hier hebben we nooit van gehoord.. en we hebben hier nooit mee ingestemd..
oftewel, dag stikkers..
zonde man, me bike is nu niet compleet
maar ook wel goed nieuws... ik heb vandaag bevesteging gehad dat me sponsoring doorgaat en dat de b1 replica mijn kant op kan komen..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
ja ik ben er ook erg blij mee
maar toch vind ik het zo jammer van me chineesje..
zoveel tijd erin, en nu het gootste kenmerk, kan niet meer
maargoed... voor me waterkoeler maak ik wel een ander topic..
deze blijft , mischien dat ik af en toe nog wat update
(bij deze is de naam niet meer red bull bike)
maar toch vind ik het zo jammer van me chineesje..
zoveel tijd erin, en nu het gootste kenmerk, kan niet meer
maargoed... voor me waterkoeler maak ik wel een ander topic..
deze blijft , mischien dat ik af en toe nog wat update
(bij deze is de naam niet meer red bull bike)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
- Aikido gast
- forum gebruiker
- thomas1991
- forum gebruiker
Echt jammer justin!!
De volgende keer zou ik het allemaal goed afspreken en vast leggen, dan zit je de volgende keer weer met dit probleem.
Maar ik zou eens proberen om zelf stickers te maken, of gewoon het logo van internet afhalen. Een beetje prustsen om het pas te maken, en ff bij de drukker laten afdrukken en uitsnijden. (ook al is dit illegaal van redbull, volgens mij doe het zoveel mensen
)
Ik denk dat je dan een euro of 10-20 zal kwijt zijn, hoogstens.
De volgende keer zou ik het allemaal goed afspreken en vast leggen, dan zit je de volgende keer weer met dit probleem.
Maar ik zou eens proberen om zelf stickers te maken, of gewoon het logo van internet afhalen. Een beetje prustsen om het pas te maken, en ff bij de drukker laten afdrukken en uitsnijden. (ook al is dit illegaal van redbull, volgens mij doe het zoveel mensen
Ik denk dat je dan een euro of 10-20 zal kwijt zijn, hoogstens.
Ja
ik zit er ook aan te denken..
ik heb nu meivakantie
en in de zomer ook genoeg vakantie
lekker veel werken en dan laat ik die stickers gewoon maken..
dan maar illegaal.. Ze zullen echt niet me minibike afpakken omdat ik reclame maak..
dus, er is nog hoop
ik zit er ook aan te denken..
ik heb nu meivakantie
en in de zomer ook genoeg vakantie
lekker veel werken en dan laat ik die stickers gewoon maken..
dan maar illegaal.. Ze zullen echt niet me minibike afpakken omdat ik reclame maak..
dus, er is nog hoop
-
kleine_duivel
- spammer