ik had eerst een chineesje maar die verveelde toen al snel. dus ging ik opzoek naar een fabrieks. toen zag ik dat een mede forummember deze verkocht en die heb ik toen gekocht.
hier een paar fotos:
ik reed net even een klein rondje door de straat ( nadat ik hem even warm had laten draaien ) en mijn voorwieltje heb de grond ook nog even verlaten.
zondag ga ik bij vd ende in poeldijk rijden, word wel wennen want hij is veel bruter dan mijn chineesje ( en terecht! )
Laatst gewijzigd door MuK op wo 29 aug 2007, 18:00, 4 keer totaal gewijzigd.
vandaag gereden in poeldijk. ging wel lekker. alleen op een gegeven moment was er een boutje van mijn spruitstuk losgetrilt, maar die had ik weer vastgezet ( nog bedankt haagse miniguus voor het helpen met mn uitlaat! ). wel 1 keer onderuit gegaan doordat mijn steppie over de grond ging en toen kwam mijn achterwiel van de grond. gelukkig ging ik niet zo hard dus alles was nog heel.
ik zal proberen zo snel mogelijk een filmpje te uploaden.
net even aan de GRC geklust, de ene remschijf was niet goed meer en ik had nieuwe remblokjes nodig. nu zitten er speciale remblokjes is en het remt weer als een jekko. ik heb nu alleen maar 1 schijf waar ik mee rem, maar ik ga zsm weer over naar 2 schijven. maar het maakt niet zoveel uit dat ik maar 1 schijf voor heb .
ook nog even de bike schoongemaakt en de ketting aangepakt. hij is nu dus weer klaar om even een kartbaantje mee te pakken. ik moet alleen nog even kijken wanneer ik ga. ik denk dat ik naar poeldijk ga omdat dat het meest voor de hand liggend is ( oftewijl: dichtsbij ).