bijna af !!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
X-treme driving team nr1
bijna af !!!!
hoi mensen vraagje wat denken jullie.....
mijn minibike zelfbouw is bijna klaar de lak moet nog ff drogen ,en dan kunnen we gaan testen.
maar wat denken jullie dat deze combinatie gaat opleveren.
een puchblok 70 cc met alleen cilinder en zuiger (AIRSAL) vervangen petje is nog orgineel.
12mm kabaratuur met 80 sproeier
tandwielen voor 13 en achter 26
heeft iemand een idee wat dat opgaat leveren of dingen die ik moet veranderen.
groete don
mijn minibike zelfbouw is bijna klaar de lak moet nog ff drogen ,en dan kunnen we gaan testen.
maar wat denken jullie dat deze combinatie gaat opleveren.
een puchblok 70 cc met alleen cilinder en zuiger (AIRSAL) vervangen petje is nog orgineel.
12mm kabaratuur met 80 sproeier
tandwielen voor 13 en achter 26
heeft iemand een idee wat dat opgaat leveren of dingen die ik moet veranderen.
groete don
-
X-treme driving team nr1
nee ik heb nog geen foto maar regel ik snel ..
dus jullie denk dat een grotere cabratuur geen overbodig luxe is ,
heb er een terug loop uitlaat aan zitten met een zelf gemaakt bocht van flexibel rvs buis van ongeveer 7 cm .
twan had me al gezegt dat ik er een 120 sproeier er in zou moete doen.
maar daar was ik bang voor dat i zou verzuipe maar dat zal wel mee vallen als ik jullie hoor..
hij heeft al gelopen maar nie op lange stukken of bochten dus weet niet wat de trek kracht is of zo.... maar ik vin wel dat i power moet krijgen.
hij moet veel kilo's mee sleuren ..hahhah
heeft iemand dan zn cabaratuur tekoop tevallig
groete don
dus jullie denk dat een grotere cabratuur geen overbodig luxe is ,
heb er een terug loop uitlaat aan zitten met een zelf gemaakt bocht van flexibel rvs buis van ongeveer 7 cm .
twan had me al gezegt dat ik er een 120 sproeier er in zou moete doen.
maar daar was ik bang voor dat i zou verzuipe maar dat zal wel mee vallen als ik jullie hoor..
hij heeft al gelopen maar nie op lange stukken of bochten dus weet niet wat de trek kracht is of zo.... maar ik vin wel dat i power moet krijgen.
hij moet veel kilo's mee sleuren ..hahhah
heeft iemand dan zn cabaratuur tekoop tevallig
groete don
-
X-treme driving team nr1
-
Thomas
Hoi, je gaat naar http://www.imageshack.us de foto die je heb opgeslagen die upload je en dan ga je naar de onderste(direct link to image) is het makkelijkst, dan zet je hier op het forum in een bericht IMG knopje dan plak je de uploadsite van het plaatje en dan weer IMG([/img]X-treme driving team nr1 schreef:heb wel een foto gevond maar toen was ik hem aan het bouwen
hoe krijg ik hem er opgezet ????
dan moet die te zien zijn
-
X-treme driving team nr1
- BusaBerke
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dit is de handleiding die we op MFL geplaatst hebben, (ook ergens gejatX-treme driving team nr1 schreef:heb wel een foto gevond maar toen was ik hem aan het bouwen
hoe krijg ik hem er opgezet ????
Misschien kunnen jullie hem ergens als sticky plaatsen
Hoe zet je een foto op het forum?
In dit document staat een stap-voor-stap handleiding over het plaatsten van foto’s op een forum. Hierbij zullen ook enkele tips worden beschreven en er wordt alleen gebruik gemaakt van ‘onmiddelijk klaar’ gratis diensten op internet waar je de foto’s kunt opslaan voor gebruik in het forum.
1. De foto klaarmaken.
Het zal misschien verbazen dat ik hiermee begin, veel mensen menen dat het toch zo vanzelf sprekend is; “je hebt een foto en die wil je gewoon in het bericht zien!†Maar ja, ik voeg er toch maar even aan toe: 1) zorg ervoor dat het onderwerp van de foto past bij het onderwerp van je bericht. En 2) Belangrijk: let op dat de afmetingen van de foto passen bij het forum. In de praktijk is een foto van maximaal 640x480 een prima afmeting die bij de meeste lezers van het forum nog wel netjes op het beeldscherm past.
Ik zal er in dit voorbeeld van uit gaan dat we op onze eigen pc een foto hebben staan in een map (of directory) op de “Câ€ÂÂ-drive: C:\fotos\forum_foto.jpg.
Hier is de foto alvast:

2. Foto op internet opslaan (dit is nog niet op het forum!)
Op het forum kun je geen foto’s opslaan, daar kun je alleen tekst opslaan. Maar in de tekst van je bericht kun je wel een code opnemen waarmee je een link legt naar de foto die je ergens op internet kunt opslaan.
In dit voorbeeld zal ik gebruik maken van de service van “ImageShackâ€ÂÂ. Open in je browser de link: http://imageshack.us/ waar je je foto kunt plaatsen. Je zult (ongeveer) volgende pagina aantreffen:

Gebruik de knop “Browse…â€ÂÂ. In het scherm dat nu verschijnt kun je de foto op je eigen pc (C:\fotos\forum_foto.jpg) opzoeken:

Klik op de knop: “Open†waarna je in de website van ImageShack ziet dat het pad naar je foto is overgenomen (je kunt ook het pad naar je foto zelf intypen). Hieronder zie je een voorbeeld.

Klik nu op de knop: “host it!â€ÂÂ, waarna je system zal beginnen om de foto naar de server van ImageShack te kopiëren. Als dat process klaar is zul je ongeveer het volgende resultaat krijgen:

Let op: schuif in deze pagina naar de onderkant van deze pagina en zoek naar de volgende regels:

De regel: “Hotlink for forums (1)†is de belangrijkste. (Als je kiest voor de regel "Thumbnail for forums (1)" krijg je alleen een kleine foto in je forum-bericht te zien met hieronder een typisch zwart balkje waarin de afmetingen van het plaatje staan afgebeeld)
De tekst in het kader dat links naast “Hotlink for forums (1)†staat bevat de code die je nodig hebt om een link naar deze foto te laten verwijzen in de tekst op het forum. Zodra je met je muis in het kader klikt, zal de hele tekst in een selectie vak komen te staan. Klik hierop met je rechter muistoets en kies voor: “Kopiërenâ€ÂÂ.
3. Het bericht op het forum.
Wissel nu naar de pagina van het forum waarin je de tekst van je bericht bent aan het typen. Hierin kun je nu de foto plaatsen door op de gewenste plaats in de tekst een regel vrij te maken en hierin de code te plakken.

De blauw gemarkeerde tekst is eigenlijk een reclame-link naar de website van ImageShack. Die sloop ik er altijd uit voordat ik op “OK†klik. Let op: aan het einde van de code staat nóg een keer: [/URL] en die hoort dan ook te worden verwijderd. Je houdt dus over:

Klik voor de zekerheid nog even op “Voorbeeldâ€ÂÂ, en als alles goed is verlopen zou je de foto in het bericht moeten kunnen zien:

mijn minibikeproject:
[url=http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=589&start=0]KLIK[/url]
[url=http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=589&start=0]KLIK[/url]
- NRGizer
- forum gebruiker
- Contacteer:
Goed idee om er een sticky van te maken, zou veel mensen helpen. Gr.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
-
X-treme driving team nr1
hij doet t
hee jongens ik heb hem zaterdag aan de praat gekregen .
hij sloeg eigenlijk meteen aan voor de eerste x.
ik heb er een ander tandwiel opgezet een kleiner.
dat scheeld heeeel veel .
hij is erg sterk vooral in het begin.
alleen is het probleem dat ik het gas maar 1/4 open kan draaien.
want als ik het gas verder open draai . kapt hij er meer
doe ik t gas terug loopt hij weer, het geeft het gevoel dat hij verzuipt.
maar ik denk dat hij teweinig benziene krijgt ,,
omdat die cabaratuur vann 12mm er nog opzit..
of heeft dit een andere oorzaak weten jullie hier iets van .
(zou graag fotos er op zette maar krijg het niet voor elkaar sorry!)[/img]
hij sloeg eigenlijk meteen aan voor de eerste x.
ik heb er een ander tandwiel opgezet een kleiner.
dat scheeld heeeel veel .
hij is erg sterk vooral in het begin.
alleen is het probleem dat ik het gas maar 1/4 open kan draaien.
want als ik het gas verder open draai . kapt hij er meer
doe ik t gas terug loopt hij weer, het geeft het gevoel dat hij verzuipt.
maar ik denk dat hij teweinig benziene krijgt ,,
omdat die cabaratuur vann 12mm er nog opzit..
of heeft dit een andere oorzaak weten jullie hier iets van .
(zou graag fotos er op zette maar krijg het niet voor elkaar sorry!)[/img]