linkshandig

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

PIR3lly

Re: ...

Bericht door PIR3lly »

Xigh schreef:Ik weet niet hoor, maar ik heb dezelfde kracht in beide armen, alleen m'n coordinatie van m'n rechterarm is minder (ik ben ook linkshandig), maar aangezien aantrekken toch voornamelijk lompigheid is heb ik er geen last van.
Maar je kunt ook gewoon je rechterhand op het zadel zetten en dan met links aantrekken, dan lukt het ook gewoon hoor.
Precies, gewoon je bike even omdraaien.
Dus niet in de rij-richting gaan staan, maar omgedraaid.
Dan start je hem achterstevoren met je linkerhand....
Justin
forum gebruiker

Re: ...

Bericht door Justin »

PIR3lly schreef:
Xigh schreef:Ik weet niet hoor, maar ik heb dezelfde kracht in beide armen, alleen m'n coordinatie van m'n rechterarm is minder (ik ben ook linkshandig), maar aangezien aantrekken toch voornamelijk lompigheid is heb ik er geen last van.
Maar je kunt ook gewoon je rechterhand op het zadel zetten en dan met links aantrekken, dan lukt het ook gewoon hoor.
Precies, gewoon je bike even omdraaien.

Ja, heel leuk en goed idee.. Maar (ik) heb dat net even getest.. en dat gaat ontzettend beroerd:

Afbeelding

Dus mijn mening blijft: gewoon met je rechterhand proberen..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Hahaha.
Nee, zo gaat dat inderdaad niet echt lukken.
Maar je moet ook boven je bike gaan staan...

Even wat anders...
Heb het net even met mijn bike getest, maar ik begrijp niet waar het probleem zit van het starten met je linker hand.

Ik kan net zo makkelijk met rechts als met links mijn bike starten.
Als ik met rechts start, dan zet ik mijn bike tussen mijn benen.

Doe ik het met links, dan ga ik rechts naast mijn bike staan en houd het gashendel met rechts vast.
Dan met links trekken...
Desnoods even je linker voet in je achtervelgje zetten, zodat hij niet loskomt...
Laatst gewijzigd door PIR3lly op vr 14 apr 2006, 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

OOO zooo!!

kijk jij zij:
PIR3lly schreef:Precies, gewoon je bike even omdraaien.
dus ik dacht.. ervoor staan, en aantrekken..

maar je voorstel van ERNAAST staan kan wel.. heb ik ook gebprobeerd(ook met links..) niet moeilijk..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

mmm....toen mijn vader hem nog voor me aandeed(1e 2 dagen)
ging het zo: bike op standje, rechterhand op de tank drukken, met links een beste slinger geven :lol: (dat me plastic trekstarter me vader overleefd... :wink: )
pocket_racer
forum gebruiker

Bericht door pocket_racer »

ja,maar ik heb ook evenveel kracht in allebei mijn armen,maar et probleem is,dat ik hem niet aankrijg met links ook:p door de compressie,alleen als ie warm is

ps: weet iemand als een terugslag valt te verhelpen?
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Valt allemaal weinig aan te doen...
Gewoon trekken!

Eerst even rustig het koortje op spanning zetten en dan in 1 keer flink doortrekken (maar liefst niet helemaal tot de stop).
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

PIR3lly schreef:Valt allemaal weinig aan te doen...
Gewoon trekken!

Eerst even rustig het koortje op spanning zetten en dan in 1 keer flink doortrekken (maar liefst niet helemaal tot de stop).
nee want dan breekt je touwtje af hea telly :P :D :lol:

(bij mij ook gebeurd namelijk)
pocket_racer
forum gebruiker

ok,bedankt,mag dicht hier
Gast

Bericht door Gast »

wtf is er nu moeilijk aan om een minibike te starte met links?

ik ben zelf ook links. je gaat gewoon aan de rechter kant van je bike staan met rechts je stuur vast houden eventueel beetje gas geven en met links trek je aan de trekstarter

KLAAR!
Gast

Bericht door Gast »

bij mijn is heel die trekstarter gebroken heb denk te veel kracht in me hande damn ikviel gelijk vies
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Het is veel voorkomend probleem dat je de trekstarter kapot trekt.
pocket_racer
forum gebruiker

JEFFOR schreef:wtf is er nu moeilijk aan om een minibike te starte met links?

ik ben zelf ook links. je gaat gewoon aan de rechter kant van je bike staan met rechts je stuur vast houden eventueel beetje gas geven en met links trek je aan de trekstarter

KLAAR!
wel,jij misschien,maar mijn bike heeft compressie,dat als ik het op jou manier doe,ik mijn bike de lucht in trek,dus lees eerst het topic door voor je gaat discussieren :roll:

en is al opgelost hoor,heb een alu trekstarter gekocht en het aantrekken gaat nu ook met rechts,heb iets gemaakt dat hij niet de lucht invliegt :wink:
binnekort beginnen met mijn zelfbouw:d
stefano

Bericht door stefano »

Ik denk dat je gewoon wat meer spek moet eten.

Stefan
pocket_racer
forum gebruiker

stefano schreef:Ik denk dat je gewoon wat meer spek moet eten.

Stefan
nee,denk ik niet :lol: nu lukt het wel,denk omdat hij nu is ingereden,tevooren niet,dat er daarom mindr compressie opzit
binnekort beginnen met mijn zelfbouw:d
Plaats reactie