dit topic blijft ook door gaan over gezeur van mensen die niet snappen dat poltitieman / vrouw gewoon een baan is! hun houden zich aan de regels dus doe dat zelf dan ook gewoon. en om te minibike ga lekker naar een kartbaan toe.
van mij mag je best op de weg reiden hoor of in je tuin/oprit en al die andere plaatsen waarover jullie zuren. maar kom hier niet zeiken dat de woute een stelletje mieren neukers of wat jullie ook allemaal over ze zeggen zijn want het is gewoon hun plicht, en jullie zijn verplicht niet te reiden waar het niet mag.
klaar ! hoogste tijd voor een slotje want er komt toch niks zinnigs meer uit
Xigh schreef:Ik snap het probleem niet zo eigenlijk, want ik heb nooit problemen met politie. Ze hebben er altijd respect voor dat we proberen ons aan de regels te houden. Ze vonden dat we erg ons best deden om een plek te vinden toen we eentje gevonden hadden was die welliswaar niet volledig volgens de regels (er stond geen hek omheen en het was niet afgesloten van de openbare weg) maar het feit dat we probeerden een plek te vinden zodat we niet over straat hoefden vonden ze zodanig goed dat ze het gedoogden. Toen we zelfs met een minibike kar aankwamen waren ze helemaal fan.
Ik durf te wedden dat de reactie van politie voor 90% afhankelijk is van jouw eigen gedrag. Als jij aanvallend en beschuldigend op zo'n politieagent afstapt dan zal deze een heel stuk minder vriendelijk tegen je zijn dan wanneer je gewoon rustig, netjes en beschaafd probeert een oplossing te vinden.
Wat Xigh zegt klopt helemaal... Je gedrag is het belangrijkst. Maar de Politie is lang niet zo slecht hoe mensen denken hoor. Denk maar is: Je auto is gestolen. De politie vindt hem onbeschadigd terug en je krijgt hem terug. Dan is dat toch toppie. Of wil je in je eentje heel nederland afzoeken naar je auto.
En Erkan: Volgens mij zijn de regels heel anders als tog aan de andere kant auto's staan en de terrein niet afgesloten is. En waar auto's zijn mag de politie komen (in sommige situaties niet maar in de meeste wel).
En ook al was de andere kant waar jij reed een ''plek waar auto's niet mogen komen'' het was tog een plek die niet afgesloten was. En ik snap ook niet dat je die eigenaar van dat terrein een sukkel of wat dan ook noemt. Hij heeft toestemming gegeven om je op zijn terrein te laten rijden. En als je bike dan afgepakt word en hij met sommige dingen niet mee te maken wil hebben, dat je hem dan ineens gaat uitschelden. En dan nog hij heeft zelfs een ''GOED'' woordje voor je gedaan. Ik vind het dan alsnog erg dat je bike is afgepakt. Maar ik denk dat je erover moet stoppen. Bike is weg... En nog over deze topic, deze topic is inderdaad alleen bedoelt om Politie mensen af te zeiken.
Ik vind dat deze topic gesloten moet worden.!!!!!!
ik snap niet waarom hier dan geen slotje op komt ik word dit gezeik beetje zat lkr belangrijk hijis egt niet de eerste waar dit bij gebeurt en anders moet je je eigen indd maar aan deregels houden LateRS!!
als je rustig uitlegt dat je een goede plek probeert te vinden waar mensen geen last van je hebben en dat dat zo'n plek is, dan heb je een goede kans dat ze het begrijpen!
(die ene keer dat de politie toen kwam naar ons was het verhaal van de agent dat het eigenlijk neit mocht, maar dat het een rustige plek(industrie) was en dat niemand hier wat zocht, we moesten het leukhouden, dus sindsdien rijd ik daar altijd)
Zelfs de politie mag niet zomaar op jou eigen terein komen en dan ook nog je minibike mee nemen nee?
dat gaat ver in tegen jou rechten
ten eerste is het niet van de gemeente
je heb toestemming
niemand heeft last van je
geen geluidsoverlast (niemand heeft er teminste wat van gezegd)
dus ga maar in hoger beroep ik weet 99% zeker dat je je bikes terug krijgt.!!!
Nark0tiX schreef:Zelfs de politie mag niet zomaar op jou eigen terein komen en dan ook nog je minibike mee nemen nee?
dat gaat ver in tegen jou rechten
ten eerste is het niet van de gemeente
je heb toestemming
niemand heeft last van je
geen geluidsoverlast (niemand heeft er teminste wat van gezegd)
dus ga maar in hoger beroep ik weet 99% zeker dat je je bikes terug krijgt.!!!
Gast kap nou, nu wakker je het vuur weer aan. En dan weer !CENSUUR! politie dit klote politie dat.
Hij is zijn bike al een paar maanden kwijt.. Het heeft nu denk ik niet echt zin meer om in hoger beroep te gaan want dat moest volgens mij na een paar dagen nadat het incident is gebeurd.
Laat hem gewoon weer voor een paar euries,een nieuwe bike kopen. Dan kan hij weer lekker "buiten spelen" En de politie die volgt gewoon de regeltjes uit. En die regeltjes hebben we met zijn alle verzonnen, deze heten de wet. En een ieder die zich in ons nederlandje bevindt,zal deze moeten naleven! Doe je dat niet, tsja dan niet meteen beginnen te piepen als een klein kind. Ahum volgens mij zitten de meeste bezoekers,toch al op het voortgezet onderwijs
kleine_duivel schreef:waarom dat nou weeR? als je zo nodig dit topic dicht wil hebben, stuur dan een pb naar de moderator
laat maar mooi open...wat maakt het uit?
Ok.. ja. I dont care.. Het enige wat wel uitmaakt is dat mensen hier politie uitschelden.. En dat wil ik niet.. En dat zijn bike is afgenomen doet me niks.
Want de politie heeft mijn fam. goed geholpen met een paar zaken.
kleine_duivel schreef:waarom dat nou weeR? als je zo nodig dit topic dicht wil hebben, stuur dan een pb naar de moderator
laat maar mooi open...wat maakt het uit?
Ok.. ja. I dont care.. Het enige wat wel uitmaakt is dat mensen hier politie uitschelden.. En dat wil ik niet.. En dat zijn bike is afgenomen doet me niks.
Want de politie heeft mijn fam. goed geholpen met een paar zaken.
sry dat ik het so heel brutaal seg maar Boeit ons of iig mij dat/?? NEE
ik heb een sgijthekel aan de politie en dat seg ik in volle glorie, maar nee ik rijd niet op de openbare weg
TaiChi16 schreef:
sry dat ik het so heel brutaal seg maar Boeit ons of iig mij dat/?? NEE
ik heb een sgijthekel aan de politie en dat seg ik in volle glorie, maar nee ik rijd niet op de openbare weg
de groeten
Helemaal mee eens,
ik snap het nut niet meer van dit topic, die bike krijg je nou tog niet meer terug..