ohhhhhhhh hwhah dit is niet leuk was het je eerste x rijden?? en al meteen gevallen klote man !
nieuwe kappen kost tog nog wat! en die andere dingen ook;) je ging vast en cker hard op je bek of niet? aangezien er flink wat schade is ...(ps reed je op de openbare weg? )
NEE zeker niet leuk ik had al een paar x eerder gereden alleen nog niet heel vaak dus ik kom nog wat ervaring te kort.
ja de hele kuip set kost ong 70 euro op minbikeshop.nl.
ik koop er denk ik geen killswitch bij, maar wel een linkerrem hendel die zoon 12,50 kost.
ik reed 40 km/h dus het had erger gekund! ja ik reed op de openbare weg kon de verleiding niet weerstaan om een rondje te gaan rijden! alleen dat rondje was erg hobbelig enzo en voordat ik het wist lag ik 20 meter verderop!
dat is 1 van de redenen waarom die niet op de weg mag..
zonde man
Moet je alle schade zelf betalen?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
bart111 schreef:ja alle schade zelf betalen! maar gelukkig groeit het geld me op mn rug! ookal ben ik 13...
ik heb doc al ingelicht. hij vind het uiteraard jammer... maarja! dat krijg je met een noob op zoon goede bike
das altijd handig.. werk zeker? of een rijke paps die je heeel veel zakgeld geeft?
Zonde van je bike, maar jah blauw zwart is tog wel vetter
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
bart111 schreef:haha nee geen rijke paps die veeel zakgeld geeft
ik spreek films en series in! doe ik al sinds mijn 5e ofzo. heel erg vet en t verdient als een mothafocka
dus geld is niet zoon heel groot probleem...
ik weet het persoonlijk niet of ik blauw of rood mooier vind... ik maak er wel even een poll over!
je moet doen wat JIJ mooi vind tog?
MvG DoeDe
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
bart111 schreef:
1 vraagje: hoe demonteer je de dodemansknop? als ik dat heb gedaan kan ik ff kijken of ik em kan starten.
Haalt haalt het stekkertje los, dat zit ergens bij het balhoofd ongeveer.
En als je hem los wilt hebben, schroef je hem met een klein schroeven draaiertje los.
de dodemansknop zit aan het stuur vast. daar komt een zwart snoer uit die uiteenloopt in een zwart en een wit snoer met aan het uiteinde een blauw stekkertje die weer in een andere stekker gaat. moet ik die 2 stekkertjes uitelkaar halen?
Als je die 2 stekkers uit elkaar haalt dan doet je dodemansknop het niet meer, want dan verbreek je het contact. Maar als je ze weer aansluit doet hij het weer
Maar start jou bike niet meer dan, of wil je het proberen zonder die knop...?
ik heb dus een ongeluk gehad en daarbij is de dodemansknop kapot gegaan dus die wil ik demonteren en dan wil ik zonder die knop gaan rijden. maar als de dodemansknop er nog op zit kan ik niet rijden want de stekkertjes doen het nog gewoon.
ik ga een andere x ff die stekkers uit elkaar halen en kijken of ik em dan kan starten, want nu regent het fokking hard