kwaliteit van blata wr
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
kwaliteit van blata wr
hallo ik ga waarschijnlijk deze minibike http://www.derouerace.nl/blata/images/E ... -black.jpg kopen en ik zou willen weten of dit een goede minibike is en/of mensen hier ervaringen hebben met deze mini
- thomas1991
- forum gebruiker
-
Nicolaas-racing
- thomas1991
- forum gebruiker
Maar voor een pasini tel je toch wel ff wat centen meer neer, en een blata is gewoon een wat goedkopere fabrieks minibike.Nicolaas-racing schreef:Blata is natuurlijk een goed merk. Maar of je het uitstekend kan noemen. Daar heb ik zo mijn twijfels over![]()
Een minibike is moeilijk Uitstekend te noemen. Als je er toch een uitstekend wil noemen moet je bij de Pasini zijn.
Dus ; Blata is een Goed merk maar niet uitstekend.
Maar het is gewoon een goed merk
-
Nicolaas-racing
nou Blata is wel degelijk 1 van de grootste merken in het pocketbike racen.Ik denk dat blata hun bikes goedkoper kan maken door middel dat ze zelf hun motorblokken produceren en niet door polini laten maken.EN ik heb ook een blata gehad voor mijn polini,en ik moet zeggen hij reed altijd uitstekend en nooit geen gezeik mee gehad.En als je ziet dat ze in de wedstrijden ook bij de topp 5 meedoen dan is er niets minder aan een blata dan een pasini dat is een beetje onzin.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
Daar kan je wel eens gelijk in hebben ruudruud schreef:nou Blata is wel degelijk 1 van de grootste merken in het pocketbike racen.Ik denk dat blata hun bikes goedkoper kan maken door middel dat ze zelf hun motorblokken produceren en niet door polini laten maken.EN ik heb ook een blata gehad voor mijn polini,en ik moet zeggen hij reed altijd uitstekend en nooit geen gezeik mee gehad.En als je ziet dat ze in de wedstrijden ook bij de topp 5 meedoen dan is er niets minder aan een blata dan een pasini dat is een beetje onzin.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Die zgn "nicolaas racing" komt me steeds vaker de strot uithangen....
altijd een mening hebben (is goed), maar nooit duidelijkheid geven
waarom of echte (met name waarheden) feiten noemen...
Ik denk dat ik niet de enige ben die zich daaraan ontzettend stoort, ook
altijd maar bieden op vanalles dat te koop staat en ineens weer geen
interesse hebben enzo... .pffff sorry voor off-topic maar dit moest ik ff
kwijt.
kwijt.
Polini 911 replica
- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
Laten we vooral geen ruzie gaan maken want dit is een forum speciaal voor zulke vragen en soms willen mensen daaer hun mening over kwijt dat kan gewoon.Maar zoals ik al zei ik raad je de Blata totaal niet af!!!ertoes schreef:Die zgn "nicolaas racing" komt me steeds vaker de strot uithangen....
kwijt.
-
Nicolaas-racing
Dit is gewoon mijn mening en ik kan niet om de 2 seconden gaan antwoorden. Ik was nog niet klaar.
Het is gewoon wat ik in MIJN ogen zie over Blata. Ik heb niet gezegd dat het een slecht merk is maar ik vind het gewoon niet uitstekend. Wat Ruud zegt over de motorblokken daar heeft hij zeker gelijk in
Maar je moet niet alleen maar naar het Motorblok gaan kijken maar ook naar het frame en de kappen.
Over de kappen weet ik niet zo veel maar als je het frame van een Blata en Bijv. een GRC dan vind ik die van een GRC toch wel wat beter.
( Ertoes Ik hou ook van jou
)
Het is gewoon wat ik in MIJN ogen zie over Blata. Ik heb niet gezegd dat het een slecht merk is maar ik vind het gewoon niet uitstekend. Wat Ruud zegt over de motorblokken daar heeft hij zeker gelijk in
Maar je moet niet alleen maar naar het Motorblok gaan kijken maar ook naar het frame en de kappen.
Over de kappen weet ik niet zo veel maar als je het frame van een Blata en Bijv. een GRC dan vind ik die van een GRC toch wel wat beter.
( Ertoes Ik hou ook van jou
-
Nicolaas-racing
-
Gast
Ik heb blata gereden en rij nu DM.
Ik moet zeggen dat de blata wrs in alle opzichten absoluut niet onderdoet voor de DM.
Sterker nog, de blata overtreft de DM op sommige punten nog,maar andere punten zijn weer beter bij de dm.
Naar mijn mening is blata een topproduct,ik moet wel zeggen dat ik nu alleen ervaring heb met de wrs 14.
Ik moet zeggen dat de blata wrs in alle opzichten absoluut niet onderdoet voor de DM.
Sterker nog, de blata overtreft de DM op sommige punten nog,maar andere punten zijn weer beter bij de dm.
Naar mijn mening is blata een topproduct,ik moet wel zeggen dat ik nu alleen ervaring heb met de wrs 14.
Nee nicolaas-racing dat is niet zo dat je mensen op je dak krijgt!!Nicolaas-racing schreef:Nee het zijn zeker geen slechte bikes. Dat is ook nooit uit mijn mond gekomen hoor.
Maar blijkbaar kan je hier op het forum niet je mening uiten of je krijgt weer mensen op je dak.
Maar iedereen heeft eenmaal een andere mening over een bike.De een is niet weg te slaan bij de Dm de andere zweren bij pasini de andere weer bij een Polini en de andere weer een Blata en de andere weer een Sendai!! Dat heb je nu eenmaal en iedereen mag dus zijn eigen mening hebben op dit forum dus ook jij
-
Nicolaas-racing
@ Ruud.
Oke Thanx Ruud!
@ Jarnodiek.
Jarnodiek, Jij hebt dus ervaring met zowel een Blata als een DM. Ik vind dat als een bike uitstekend is dus ook echt alles tip top goed is. Een uitstekende bike heeft dus een top frame, een supergoed motorblok, stuurt en rijd perfect. Dat is in mijn ogen een topbike.
En nog even ik heb dus niet gezegd dat ik Blata slecht vind of is.
Oke Thanx Ruud!
@ Jarnodiek.
Jarnodiek, Jij hebt dus ervaring met zowel een Blata als een DM. Ik vind dat als een bike uitstekend is dus ook echt alles tip top goed is. Een uitstekende bike heeft dus een top frame, een supergoed motorblok, stuurt en rijd perfect. Dat is in mijn ogen een topbike.
En nog even ik heb dus niet gezegd dat ik Blata slecht vind of is.