GRC GP - Back 2 Life?! :P
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
komop jonges reageer is ff
t begint al mooi te worden, heb alles geschuurd en heb al 2 kappen gespoten...alleen ik ben een dikke noob en kreeg uhh ja delen die niet de verf opnam, dese plekken had ik niet goed geschuurd maar verder is de kleur fokkin mooi ben er dik tevreden meej en cker voor iemand als mij die voor se aller1e keer spuit ist wel "gelukt"
vanavond foto's ...!belooft!
t begint al mooi te worden, heb alles geschuurd en heb al 2 kappen gespoten...alleen ik ben een dikke noob en kreeg uhh ja delen die niet de verf opnam, dese plekken had ik niet goed geschuurd maar verder is de kleur fokkin mooi ben er dik tevreden meej en cker voor iemand als mij die voor se aller1e keer spuit ist wel "gelukt"
vanavond foto's ...!belooft!
digi cam van me zus kapot
geen fotos dus maarja zal kijke of ik die van me buurman kan lenen.
verder heeft salvatore(nicolaas racing) het pakje naar me toegestuurd met paar extra;tjes o.a:
- bobine
- tandwiel achter(72/74geloofik)
- gasnaald
- zakje sproeiers(vergeten
)
- cabarateur 15sha mm(kapot?)
- met filter
- onpassende spruitstuk
- tandwielensleutel
- 20 euro
nicolaas bedankt voor de spullen nog! Denk dat ik er wel wat aan heb
btw 1 kap die ik had gespoten is ongeveer helemaal mislukt ik had fokkin lang lopen schuren toen ging ik eindelijk spuiten, bleek een groot stuk niet goed geschuurd te sijn dus de oude groene laag kwam er doorheen , siet er seer lelijk uit ik hoop dat ik het kan oplossen
verder heeft salvatore(nicolaas racing) het pakje naar me toegestuurd met paar extra;tjes o.a:
- bobine
- tandwiel achter(72/74geloofik)
- gasnaald
- zakje sproeiers(vergeten
- cabarateur 15sha mm(kapot?)
- met filter
- onpassende spruitstuk
- tandwielensleutel
- 20 euro
nicolaas bedankt voor de spullen nog! Denk dat ik er wel wat aan heb
btw 1 kap die ik had gespoten is ongeveer helemaal mislukt ik had fokkin lang lopen schuren toen ging ik eindelijk spuiten, bleek een groot stuk niet goed geschuurd te sijn dus de oude groene laag kwam er doorheen , siet er seer lelijk uit ik hoop dat ik het kan oplossen
Hallo allemaal, kappen zijn gelukt (tank en voorspatbordje dan
)
1 zijkap is niet mooi geworden maargoed daar rijd ik tog niet mee.
helaas is mijn zus der digi cam mol dus ik ken jullie geen foto's laten sien(waarsgijnlijk 1 hele goede reden vooor jullie om niet te reageren
)
Maar ik ga morguh naar poeldijk dus ik weetniet wie nog meer? anders kunnen daar mss een paar foto's worden geschoten.
ik sie sommige daar mss wel!
Groeten,,,
ps so ff alles in mekaar setten kijken hoe het in sn totaal eruit siet
1 zijkap is niet mooi geworden maargoed daar rijd ik tog niet mee.
helaas is mijn zus der digi cam mol dus ik ken jullie geen foto's laten sien(waarsgijnlijk 1 hele goede reden vooor jullie om niet te reageren
Maar ik ga morguh naar poeldijk dus ik weetniet wie nog meer? anders kunnen daar mss een paar foto's worden geschoten.
ik sie sommige daar mss wel!
Groeten,,,
ps so ff alles in mekaar setten kijken hoe het in sn totaal eruit siet
Niemand iets te segge...?
hijs vrij mooi geworden alles sit weer mooi op zn plek de zijkappen zijn zoals ik al zei vern*ukt maargut
Gaan er geen mensen morgen in poeldijk rijden???
maar ik snap wel dat als er geen foto is dat er ook nie word gereageerd
ben ik nog aant regelen(camera)
ciao en mss sommige tot morgûh
hijs vrij mooi geworden alles sit weer mooi op zn plek de zijkappen zijn zoals ik al zei vern*ukt maargut
maar ik snap wel dat als er geen foto is dat er ook nie word gereageerd
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
We zullen zien dan he..(niet dat ik in poeldijk ben hoor!!TaiChi16 schreef:Niemand iets te segge...?![]()
![]()
hijs vrij mooi geworden alles sit weer mooi op zn plek de zijkappen zijn zoals ik al zei vern*ukt maargut![]()
maar ik snap wel dat als er geen foto is dat er ook nie word gereageerd![]()
ben ik nog aant regelen(camera)
![]()
Regel maar snel een cam
-
stevie-tai chi