AngelEyes schreef:Vandaag de extra bevestigingspunten (zoals Sharkbite ook heeft gedaan) voor de radiator gemaakt, die zit nu echt goed vast!!
Tevens trekken de bevestigingspunten de radiator iets naar achter, waardoor de band de radiator niet raakt!
Gr
AE
Radiateur zit nu dus onder spanning gemonteerd? Dan moet je straks niet geen lopen verkondigen dat door die slechte kwaliteit je rad is gaan scheuren.
Dat komt dan door je eigen beunkunsten
haha prachtig.....mischien een idee om de radiator te spuiten ?
AngelEyes schreef:Vandaag de extra bevestigingspunten (zoals Sharkbite ook heeft gedaan) voor de radiator gemaakt, die zit nu echt goed vast!!
Tevens trekken de bevestigingspunten de radiator iets naar achter, waardoor de band de radiator niet raakt!
Gr
AE
Radiateur zit nu dus onder spanning gemonteerd? Dan moet je straks niet geen lopen verkondigen dat door die slechte kwaliteit je rad is gaan scheuren.
Dat komt dan door je eigen beunkunsten
haha prachtig.....mischien een idee om de radiator te spuiten ?
Hij heeft hem gespoten
Matzwart.
Dat is opgelost door schuine rubber ringen!! Dus geen spanning!! Jij denkt dat de radiator een stuk naar achter wordt getrokken?! Dat is niet zo! Staat gewoon schuin! Ik had het anders moeten verwoorden..
Gr
AE
Waarschijnlijk doe ik PRECIES hetzelvde.. Is dit makkelijk? En waar heb je alles gehaald? Doe het zelf zaak neem ik aan?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Darkstar schreef:haha prachtig.....mischien een idee om de radiator te spuiten ?
zoiets:
Heb ik aan gedacht, ik denk dat ik een witte tekst (merknaam ofzo) op de radiator spuit..
@ Justin
Waarschijnlijk doe ik PRECIES hetzelvde.. Is dit makkelijk? En waar heb je alles gehaald? Doe het zelf zaak neem ik aan?
Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik de stangetjes gemaakt van een paraplustang. Het is makkelijk te snijden en te bewerken en stevig zat! Ik vond het niet moeilijk om te maken. Kwestie van de maat nemen, uiteinden platknijpen en gaatjes boren en dan ff goed vastzetten..