Sigma bc 800 geschikt?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Het gaat om het oppervlak(eigenlijk de omtrek) wat kontakt maakt met de weg. Want je rijd op je band, en niet op het midden van je velg.

Niels
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Ah ok bedankt!
Dan kan je dat iig niet fout doen. :wink: :oops:
JonnO^

Bericht door JonnO^ »

marijnoo schreef:Misschien domme vraag hoor, maar als je hem vastmaakt, zit hij dichter bij het midden van het wiel. Hij maakt dan toch kleinere rondjes, waardoor je dan toch een foute snelheidsmeting krijgt?
Aangezien hij dan sneller draait.
Zal wel stom zijn, maar heb ook nooit zo'n ding op mn fiets gehad, dus geen ervaring met die dingen. :oops:
Hoeveel kosten die dingen trouwens?
Dacht ik gister ook maar klopt dus niet zoals ik al dacht :D
Km-teller kan je kopen bji bijvoorbeeld de hema een sigma 800 heb je voor 15 euro en een sigma 400 voor 10 euro
JonnO^

Bericht door JonnO^ »

basjee schreef:zal er wel minder uitzien?
Persoonlijk vind ik van niet.. Overige stukjes tape wegsnijden. Op de foto's zie je nog wel dat tape slordig zit maar toen had ik het nog niet bijgewerkt. Met tape werkt echt prima :D. Heb het alleen nog niet rijdend kunnen testen, want heb vandaag pas tandwiel bestelt omdat hij krom was gelopen.

Hier foto:

Afbeelding

Afbeelding

Groeten Jonno

Wat is jullie topsnelheid van de minibike volgens jullie km-tellers?
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Persoonlijk vind ik lijmen toch mooier
(ik denk dat ik voor velen spreek)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
perry1990
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

ik heb gewoon ergen een magneetje tussen uit ge plukt en op me naaf geplaktAfbeeldingdat gaat ok gewoon goed het lijkt alsof hij er ver tussen vandaan staat maar dat is niet zo omdat het magneetje 1 centimeter naar voren gedraait staat
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
marijnoo

Bericht door marijnoo »

JonnO^ schreef:
marijnoo schreef:Misschien domme vraag hoor, maar als je hem vastmaakt, zit hij dichter bij het midden van het wiel. Hij maakt dan toch kleinere rondjes, waardoor je dan toch een foute snelheidsmeting krijgt?
Aangezien hij dan sneller draait.
Zal wel stom zijn, maar heb ook nooit zo'n ding op mn fiets gehad, dus geen ervaring met die dingen. :oops:
Hoeveel kosten die dingen trouwens?
Dacht ik gister ook maar klopt dus niet zoals ik al dacht :D
Km-teller kan je kopen bji bijvoorbeeld de hema een sigma 800 heb je voor 15 euro en een sigma 400 voor 10 euro
Thanks! Zal ik binnenkort alvast eens kijken, zal ik ook kijken bij welke je de omtrek kan instellen, anders heb ik er niks aan natuurlijk.
JonnO^

Bericht door JonnO^ »

Eey mensen met een km-teller wat is jullie top snelheid van julie pocketbike volgens de teller? da weet ik of mijn bike ook beetje gemiddelde loopt.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

bij mij, 45.7 op me 49cc , Maar hij trekt wel enorn snel op voor een chineesje
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Ligt ook aan het gewicht, dus wellicht handig dat erbij te vermelden. 8)
JonnO^

Bericht door JonnO^ »

Als ik deze week tandwiel binnen krijg ga ik ook wel ff top snelheid meten.. denk dat mijne ook rond de 50 ligt..
Plaats reactie