Hey ik heb ook zon watergekoelde minibike uit heerle.. Leuk dingetje niet de beste kwaliteit, maar dat kun je natuurlijk ook niet verwachten, ben benieuwd hoe die rijdt!!
Ik heb hier nog 1 staan, exact de zelfde, die is tekoop
En k heb nog een vraag, hoeveel liter koelvloeistof gaat er in die dingetjes??
Hier onder een foto..
Laatst gewijzigd door Gast op do 25 mei 2006, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Double_J schreef:Hey ik heb ook zon watergekoelde minibike uit heerle.. Leuk dingetje niet de beste kwaliteit, maar dat kun je natuurlijk ook niet verwachten, ben benieuwd hoe die rijdt!!
Ik heb hier nog 1 staan, exact de zelfde, die is tekoop
En k heb nog een vraag, hoeveel liter koelvloeistof gaat er in die dingetjes??
Hier onder een foto..
[img]fototjee[/img]
hoeveel liter haha. .denk dat je er nog geen eens 25 cl in kwijt kan..
koop gewoon een fles koelvloeistof en giet het potje bijna tot aan de nok toe vol..niet helemaal dus..
verder leuke bike, veel plezier er mee..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
nylus schreef:bij de meeste kartbanen mag je toch niet met koelvloeistof reiden ?
denk dat je er dan beter gedestileerd water in kan stoppen anders krijg je net zo als een wasmechine kalkaanslag
klopt, hij vroeg koelvloeistof..maar dit geld natuurlijk ook voor gedestileerd water..
MvG DoeDe
Gaat een dikke halve liter in!! ik heb hem net voor het eerst gestart, hij jankt er over, super hoge toeren ja... volgens mij zit de uitlaat demper wat los ofzo...
haha DIkke halve liter in dat kleine potje? d8 het niet maar oke..
die watergekoelde chinezen(ook de lucktgekoelde tai chi's) maken standaart al een klere herrie..en heel veel toeren..
MvG DoeDe
doede46 schreef:haha DIkke halve liter in dat kleine potje? d8 het niet maar oke..
die watergekoelde chinezen(ook de lucktgekoelde tai chi's) maken standaart al een klere herrie..en heel veel toeren..
MvG DoeDe
Ik moest er nog meer ingooien na mate hij even stond te draaien, ik denk dat jij vergeet dat het de slangen in gaat...
En het heele blok, en radiator. Tis ff iets meer dan je in eerste instantie denkt, had ik ook. Je moet hem ook ontluchten zodat er geen luchtbellen in blijven zitten.
sorry sorry sorry, jullie hebben helemaal gelijk! helemaal niet bij nagedacht!..
MvG DoeDe
Nauw, ik dat ding ff uitproberen, ik ben dikke 80kg, maar trekst als een beer!!! Maar, ff met de auto er achter, maar ging niet harder dan 60 KM.H, is dat standaard kunnen ze niet harder?