[NMC] 3e Race - Texel

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

kluk kluk schreef:(p.s Twan en aki bono ik heb jullie wel gemist hoor.)
Dank je. Ik vond het ook heel jammer dat ik er niet bij kon zijn. :cry: :cry:
Maar ja zonder mij gaat het gelukkig ook door 8)
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
betonknauwer

Bericht door betonknauwer »

Jongens het was een topweekend veel mooie race's gezien. Jammer dat de eerste bocht zo'n scherprechter was. En mike je hebt goed gereden man jouw race komt nog wel ik zou voor Ulrum wel een regendans doen voor jouw en voor de rest van het *geen sponsor* racing team. Oh ja Twan kom de volgende keer maar weer want ik mis wel jouw verslag en de mooie foto's.
Kan jij voor mij ook niet zo'n mooie foto maken voor onder in beeld.

IK ZIE ER ALTIJD WEL EEN GAT IN.
*HANK*
forum gebruiker

Bericht door *HANK* »

Hallo

Ik heb ook een zeer goed weekeinde gehad op texel.

Zaterdag goed kunnen trainen, namelijk deze baan heeft nog niet tot mijn faforieten banen gehoord.
Maar door de aanpassingen aan de motor de afgelopen winter (hij is een stuk soepeler geworden en trekt van onderuit een stuk beter) kon ik nu veel makkelijker rond komen.

Ook de meiden waren mee om te rijden en hebben lekker hun rondjes kunnen draaien, zeker Patricia met de rode GRC ging zeer goed, ze heeft inmiddels geen angst meer voor de snelheid en gaat dus steeds harder rond.
Marjolein met de zwarte GRC heeft deze angst nog niet helemaal over wonnen, maar dat komt vanzelf goed, gewoon lekker blijven oefenen.

Dan de wedstrijd, ook dit ging top, namelijk we begonnen al met een 2e tijd na de traning met een tijd van 30.664 en dat het dicht bij elkaar zit in de zelf bouw bleek wel uit de tijden namelijk nr 5 had een tijd van 30.991 of tewel een verschil van 0.33 sec.

Dan de eerste manche, goed weg met een 2e plaats na de eerste ronde alleen in de 2e ronde kwam Danny er voorbij maar we konden met de eerste 3 bij elkaar blijven en hebben gedurende de hele wedstrijd als aan een touwtje achter elkaar gereden.
Danny ging nog voorbij aan Teunis, maar 2 ronde voor het einde maakte Danny in de bocht een foutje door te vroeg het gas er op te zetten en ging onderuit, dit kon hij niet meer goed maken en werd 3e ik op een mooie 2e plaats en Teunis als 1e over de streep.

De 2 manche, Danny had een goede start en pakte de kop Teunis kwam als 2e door en ik kon mooi aansluiten, maar we reden alle 3 dezelfe ronde tijden en konden elkaar niet voorbij komen.
We hebben echt wiel aan wiel gereden tot aan het einde met als gevolg 0,4 sec verschil tussen de nr 1 en nr 3 op de finich.

De 3e manche, Denny pakte wederom kopstart en liet deze plaats ook niet meer los, ik kon aansluiten op de 2e plaats en teunis op de 3e plek.
Maar teunis kon het tempo na een aantal ronde niet meer volgen en moest licht afhaken, daarintegen kon ik Denny goed volgen en was in het stuk na de kantiene sneller als hem, maar niet snel genoeg om er voorbij te komen, ik heb het wel geprobeerd maar het ging niet lukken.
Maar na een rondje of 10 kregen we bezoek van Edje (die de andere manches wat pech had) en mijn voorbij stak toen ik de deur iets te ver liet open staan, en de 2e plaats van mijn overnam.
Helaas kon ik hem niet meer terug pakken en moest met de 3e plaats genoegen nemen Edje werdt 2e en Danny 1e.

De daguitslag was dan ook 1e Danny, 2e Teunis, 3e Hank \:D/ 8) =D>

Ook wil ik nog even inhaaken op het probleem van de 2 klassen bij elkaar, het is voor ons net zo hinderlijk als voor de modifeit klasse, namelijk wij zijn ook in een strijd verwikkeld, en om op dat moment ruim baan te geven voor de kop mannen van de modifeit komt ook niet echt uit want dat kan je ook een plaats kosten.
Tevens halen wij als kop van de zelfbouw ook langzamere modifeit mannen in.
Maar zoals het er nu naar uitziet zullen we de volgende wedstijd geschijden gaan rijden, dus de modifeit alleen en de zelfbouw water alleen.

Maar al met al een zeer geslaagt weekeinde met een mooie 3e plaats en mijn eigen ronde tijd met ruim 1 sec verbeterd en het publiek denk ik leuk kunnen vermaken met zeer spannende wedstrijden.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Hank even een vraag rijd martie linders eigelijk niet meer ???
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

ruud schreef:Hank even een vraag rijd martie linders eigelijk niet meer ???
Neen, die is overgestapt naar de grote Supermotard klasse meende ik.

Motor is nu in handen van Roel loos.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

ik ook volgend jaar :p dat word lachen :lol:
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

dm racing team noord schreef:ik ook volgend jaar :p dat word lachen :lol:
maar dan met kleine wielen, anders kom je niet met de voeten aan de grond :lol: :lol:
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

ik baal er ook erg van, maar die f*cking nierstenen was gewoon de reden om toch maar niet te gaan :(
En ik kan 20 mei ook niet mee naar Ulrum :(
Gast

Bericht door Gast »

Mertun schreef:
ik baal er ook erg van, maar die f*cking nierstenen was gewoon de reden om toch maar niet te gaan :(
En ik kan 20 mei ook niet mee naar Ulrum :(
ook al niet?? :? :? :cry: :cry: :wink:
Bianchiteamnoord
forum gebruiker

Bericht door Bianchiteamnoord »

maar dan met kleine wielen, anders kom je niet met de voeten aan de grond

dit is niet peter mendel maar benno van halen dus eerst ff lezen en dan wat typen maat

gr sven#94
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

hahaha benno en niet met de voeten aan de grond komen whahaha nooit hij rijd echt goed die benno... :wink:

M.v.G..Mikey..Minibikey..

whahaha Karten in texel was top.. whahahaha..Jeroen bijna vliegles.. :P :P :P :P
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

Bianchiteamnoord schreef:maar dan met kleine wielen, anders kom je niet met de voeten aan de grond

dit is niet peter mendel maar benno van halen dus eerst ff lezen en dan wat typen maat

gr sven#94
Sorry Sven, Foutje :oops:

grt Andre
dm minibike racing #30

Bericht door dm minibike racing #30 »

andries schreef:
Bianchiteamnoord schreef:maar dan met kleine wielen, anders kom je niet met de voeten aan de grond

gr sven#94

grt Andre
ho ho zo klein ben ik nou ook weer niet
Sleutel
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

dm minibike racing #30 schreef: ho ho zo klein ben ik nou ook weer niet
Wat zei jij...PINKeltje :mrgreen:
Afbeelding
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

dm minibike racing #30 schreef:
andries schreef:

gr sven#94

grt Andre
ho ho zo klein ben ik nou ook weer niet
Neeeee valt rueze mee peter haha 1.60 fso hehehe :wink: :D
Maar peter moet nog in zijn minibike carriere kampioen worden dat heeft ie belooft :) :D
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie