GRC GP - Back 2 Life?! :P
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Een paar tips voor als je het opnieuw gaat spuiten.
Schuur met een korrel 400 je kappen lichtjes. Dan ontvetten met thinner, heel snel niet te lang, anders smelten je kappen
.
Breng dan eerst een mat zwarte verf aan(liefst primer). Een laag of 2, als alles maar lichtjes tot goed gedekt is. En spuit dan daarna de definitieve glans zwart erop. Het is voor een amateur heel lastig een mooie glans zwart oppervlak te krijgen, maar daar in tegen is mat heel makkelijk te spuiten, zodra je dan ook een matte laag eronder heb is het een stuk makkelijker een nette glanzende zwart erop te zetten.
Niels
Schuur met een korrel 400 je kappen lichtjes. Dan ontvetten met thinner, heel snel niet te lang, anders smelten je kappen
Breng dan eerst een mat zwarte verf aan(liefst primer). Een laag of 2, als alles maar lichtjes tot goed gedekt is. En spuit dan daarna de definitieve glans zwart erop. Het is voor een amateur heel lastig een mooie glans zwart oppervlak te krijgen, maar daar in tegen is mat heel makkelijk te spuiten, zodra je dan ook een matte laag eronder heb is het een stuk makkelijker een nette glanzende zwart erop te zetten.
Niels
hey valeray dit heb ik wel geprobeerd maar de schroeven waren toen se groen waren meegespoten en die krijg ik nu met geen mogelijkheid los + die stang die dus op mee voorframe hoort te zitte hebk nooit gehad van Iemand.Valeray schreef:Vin het wel grappig geworden,zou je ook een paar foto's willen maken met de kuip erop ?
Gr,
mja die zijkappen waren tog mislukt dus die wil je niet sien
als me buurjonge uit sgol komt ff foto's plaatsen heb ook foto genomen van me koppeling
-
stevie-tai chi
TaiChi16 schreef:hey valeray dit heb ik wel geprobeerd maar de schroeven waren toen se groen waren meegespoten en die krijg ik nu met geen mogelijkheid los + die stang die dus op mee voorframe hoort te zitte hebk nooit gehad van Iemand.Valeray schreef:Vin het wel grappig geworden,zou je ook een paar foto's willen maken met de kuip erop ?
Gr,
mja die zijkappen waren tog mislukt dus die wil je niet sien![]()
als me buurjonge uit sgol komt ff foto's plaatsen heb ook foto genomen van me koppeling
bedoel je daarmee niet de stuurdemper..
foto's van koppeling staan er op en andere foto.
Kga contact opnemen met hank voor de koppeling en hoop voor 27e al te rijden.
*EDIT* Hank je hebt PB
Kga contact opnemen met hank voor de koppeling en hoop voor 27e al te rijden.
*EDIT* Hank je hebt PB
Laatst gewijzigd door TaiChi16 op vr 12 mei 2006, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kleine_duivel
- spammer
So door alle slechte ervaringen en tegenslagen met me minibike was ik helemaal vergeten dat ik nog een topic had.
De bike is na afgelopen zaterdag in zoetermeer weer hersteld er zit weer een nieuwe koppeling in, en de koppelingshuis is ook weer goed de gleuven en zijn erweer uit. de ketting is wat minder strak gezet en ik heb op advies tussen elk punt van de bevestiging v/d koppelingshuis een ringetje geplaatst zodat wanneer deze uitklapt het niet per ongeluk tog tegen de binnekant aankomt wat het geval was.
ik ga zo even fotos maken maar er is verder niets veranderd ik ben allang blij dat die het weer doet!
weet iemand mss of morgen weer in Zoetermeer kan worden gereden?!
groeten,,
De bike is na afgelopen zaterdag in zoetermeer weer hersteld er zit weer een nieuwe koppeling in, en de koppelingshuis is ook weer goed de gleuven en zijn erweer uit. de ketting is wat minder strak gezet en ik heb op advies tussen elk punt van de bevestiging v/d koppelingshuis een ringetje geplaatst zodat wanneer deze uitklapt het niet per ongeluk tog tegen de binnekant aankomt wat het geval was.
ik ga zo even fotos maken maar er is verder niets veranderd ik ben allang blij dat die het weer doet!
weet iemand mss of morgen weer in Zoetermeer kan worden gereden?!
groeten,,