hoi,-
heb op de site van pmt deze band tegen gekomen ,zijn er al mensen die deze hebben gebruikt of ni,zou de pro's en contra's van deze band wel is willen weten .er blijkt ook alleen maar een achter band van te bestaan?moet bij de mijne nu binnenkort een nieuwe opzetten achteraan en heb nu op t40 en t41 al gereden en bijde zijn ze mij goed bevallen,miss t41 beter.maar nu zag ik deze en wou eens wa reactie weten over deze .
steurtje schreef:dat zijn toch de Junioren banden?
moet zowel van voor als van achter doen die..
en ze zijn voor droge baan en voor beetje vochtige baan geschikt
dat dacht ik in iedergeval..
als ik het fout het verbeter je me maar
hoi,-
niet correct zijn geen junior's klik maar op de boveste link van PMT daar staan de junioren bij is een heel ander profiel,en heb vernomen op het belgische forum dat deze bandje ook worden gebruikt in de verhuur .
het is een compound B band en hier is de uitleg van rainman van op .nl
Bij PMT heb je verschillende soorten:
Namelijk :
B-compount: is vrij hard -> goed voor de gemiddelde chinees
T4-compount: ietsje zachter -> gaat lang mee en geeft goeie grip
T41-compount: Nog iets zachter -> wordt door de meeste italiaanse merken als standaard op de bike geplaatst. Wordt door bijna iedereen in de NMC gebruikt. Zeer goede grip bij iedere temp. Slijt iets sneller!
R-compount: Is superzacht rubber -> te vergelijken met kwalificatieband in de MotoGP. Gaat maar een kwartiertje mee op droog wegdek.
Wordt ook wel gebruikt om regenbanden van te maken (zelf uitsnijden met bandensnijder)
Rain-tyre: is een band met R-compound , met blokjes profiel voor Wet-races.
Junior Tyre: is zoals het zegt een band voor junior klasse met weinig profiel en een compound tss B en T4. is geschikt voor zowel natte/half natte als droge baan
Blata-Patrick schreef:Ik kan iemand hier die zegt dat PMT van Pirelli.
P - Pirelli
MT - Motor
Weet iemand hier wat meer over ?
Zou graag willen weten !!!
slaat 3 X nergens op als je het mij vraagt..dan zou het dus..: pirellimotor zijn?
bullshit als je het mij vraagt..!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------