blata rep of de nieuwe sendai
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- fryslan boppe
- forum gebruiker
blata rep of de nieuwe sendai
ey wat kan ik beter doen blata rep of de nieuwe sendai
mvg,
lennart
mvg,
lennart
-
kleine_duivel
- spammer
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
rodericky14
-
Polini-Michael
- forum gebruiker
- thomas1991
- forum gebruiker
Je hebt volgens mij allen bij de b1 het koelings probleemPolini-Michael schreef:HBe de sendai en de blata rep naast elkaar gehad en egt alles was hetzelfde als de waterkoeler uit heerle alleen de sendai had een zilvere radiator(dat nieuwe model)
denk dat er heel weinig verschil in zit
Gr
Dus dat moet je nog wel ff verhelpen
-
Xigh
Waarom altijd dat gedoe over teveel power om mee te beginnen. Uiteindelijk moet je op allebei leren rijden, waarom eerst een tussenstap doen? Ik reed voor het eerst op een onbekende chinees, daarna reed ik op de zelfbouw van Doede. Afgezien van die paar keer dat m'n voorwiel besloot een stukje omhoog te gaan is er niks gebeurt.DoC schreef:fryslan boppe word dit jouw eerste bike ?
Anders zou ik echt niet gaan voor een Blata rep. aangezien deze zoveel power heeft om mee te beginnen.
Ik vind het een onlogische tussenstap die onnodig veel geld kost.
Voordat de chinezen de markt domineerden begonnen mensen toch ook gewoon meteen op een Blata of iets anders.
-
PIR3lly
Het ziet er inderdaad allemaal hetzelfde uit, maar heb je ook naar de kwaliteit gekeken van bijvoorbeeld de boutjes en het frame?Polini-Michael schreef:HBe de sendai en de blata rep naast elkaar gehad en egt alles was hetzelfde als de waterkoeler uit heerle alleen de sendai had een zilvere radiator(dat nieuwe model)
denk dat er heel weinig verschil in zit
Gr
Daar zijn de sendai's net even iets beter dan de goedkope B1 replica's. Maar de goedkoopste B1 rep is dan ook 239€ en de watergekoelde sendai 425€ (als ik het goed heb)...
-
kleine_duivel
- spammer
- racechinees
- forum gebruiker
Hey, die blata replica gaan ook steeds meer op die aikido / mt2 modelletjes lijken.
Je hebt goeie en je hebt slechte. De goedkopere (waarschijnlijk die van 239 euro) zijn vaak wat slechtere, de wat duurdere zijn vaak die iets betere.
(je kunt ook een goed product ook niet goedkoper verkopen, waar haalt de fabriek/winkel anders zijn winst vandaan?)
Dus tussen de blata replica, zit ook weer verschil in. Daarom zou ik gewoon goed zoeken naar een bike, dus check alle lasnaden, afwerking etc. inplaats van dat je blij bent met een 239 euro blata replica die van ellende uit elkaar valt. Spaar gewoon door tot dat je een fatsoenlijke replica kunt kopen (er zijn echt wel goeie op de markt, maar je moet gewoon goedzoeken, en je betaald er misschien iets meer voor dan 239 euro). of dat een blata is of iets anders, dat maakt niet zoveel uit. Je moet gewoon heel goed op de afwerking letten. De meeste winkels geven vaak nog wel een deel service, in plaats van dat je een 239 euro bike koopt van marktplaats en zelf je problemen maar moet oplossen.
Heb trouwens een blata replica frame gezien in de shop van multibike, die was dus echt bagger, lasnaden kon je het echt niet noemen, zo slecht waren ze gewoon. Daarnaast was het framepje ook schots en scheef.
Je hebt goeie en je hebt slechte. De goedkopere (waarschijnlijk die van 239 euro) zijn vaak wat slechtere, de wat duurdere zijn vaak die iets betere.
(je kunt ook een goed product ook niet goedkoper verkopen, waar haalt de fabriek/winkel anders zijn winst vandaan?)
Dus tussen de blata replica, zit ook weer verschil in. Daarom zou ik gewoon goed zoeken naar een bike, dus check alle lasnaden, afwerking etc. inplaats van dat je blij bent met een 239 euro blata replica die van ellende uit elkaar valt. Spaar gewoon door tot dat je een fatsoenlijke replica kunt kopen (er zijn echt wel goeie op de markt, maar je moet gewoon goedzoeken, en je betaald er misschien iets meer voor dan 239 euro). of dat een blata is of iets anders, dat maakt niet zoveel uit. Je moet gewoon heel goed op de afwerking letten. De meeste winkels geven vaak nog wel een deel service, in plaats van dat je een 239 euro bike koopt van marktplaats en zelf je problemen maar moet oplossen.
Heb trouwens een blata replica frame gezien in de shop van multibike, die was dus echt bagger, lasnaden kon je het echt niet noemen, zo slecht waren ze gewoon. Daarnaast was het framepje ook schots en scheef.
- fryslan boppe
- forum gebruiker