blata rep of de nieuwe sendai

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie

wat kan ik beter doen

blata rep
7
35%
nieuw sendai
13
65%

Totaal aantal stemmen: 20

fryslan boppe
forum gebruiker

blata rep of de nieuwe sendai

Bericht door fryslan boppe »

ey wat kan ik beter doen blata rep of de nieuwe sendai

mvg,
lennart
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

ey lennart, ik heb ook al een topic aangemaakt over 39cc bikes...

taichi/nieuwe sendai/polini 911 rep. en ondertussen is het ook even over de b1 rep geweest...

er is erg veel gestemd op de 911, dus daar ga ik misschien naar kijken...

spreek je nog wel, later 8)
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

fryslan boppe word dit jouw eerste bike ?

Anders zou ik echt niet gaan voor een Blata rep. aangezien deze zoveel power heeft om mee te beginnen.
www.Indoorminibike.nl
fryslan boppe
forum gebruiker

sendai kaisho
maar de nieuw sendai watergekoeld heeft toch meer power

mvg,
lennart
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

ik heb pas mijn nieuwe blata B1 replica gestart .
en ik kan je zeggen dat hij SUUUUUUUUUUUPPPPPPPEEEEER hard ging 1000 keer sneller dan mijn Camel.
dit dit heeft echt veel kracht
Polini-Michael
forum gebruiker

Bericht door Polini-Michael »

HBe de sendai en de blata rep naast elkaar gehad en egt alles was hetzelfde als de waterkoeler uit heerle alleen de sendai had een zilvere radiator(dat nieuwe model)
denk dat er heel weinig verschil in zit

Gr
[quote="Blata-Patrick"]wie binn'n een kniene kop ! =B [/quote]
marcodep
forum gebruiker

amen

Bericht door marcodep »

ik geloof mischael... denk ik
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Polini-Michael schreef:HBe de sendai en de blata rep naast elkaar gehad en egt alles was hetzelfde als de waterkoeler uit heerle alleen de sendai had een zilvere radiator(dat nieuwe model)

Gr
Je hebt volgens mij allen bij de b1 het koelings probleem :wink:

Dus dat moet je nog wel ff verhelpen
Xigh

Bericht door Xigh »

DoC schreef:fryslan boppe word dit jouw eerste bike ?

Anders zou ik echt niet gaan voor een Blata rep. aangezien deze zoveel power heeft om mee te beginnen.
Waarom altijd dat gedoe over teveel power om mee te beginnen. Uiteindelijk moet je op allebei leren rijden, waarom eerst een tussenstap doen? Ik reed voor het eerst op een onbekende chinees, daarna reed ik op de zelfbouw van Doede. Afgezien van die paar keer dat m'n voorwiel besloot een stukje omhoog te gaan is er niks gebeurt.
Ik vind het een onlogische tussenstap die onnodig veel geld kost.

Voordat de chinezen de markt domineerden begonnen mensen toch ook gewoon meteen op een Blata of iets anders.
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Polini-Michael schreef:HBe de sendai en de blata rep naast elkaar gehad en egt alles was hetzelfde als de waterkoeler uit heerle alleen de sendai had een zilvere radiator(dat nieuwe model)

Gr
Het ziet er inderdaad allemaal hetzelfde uit, maar heb je ook naar de kwaliteit gekeken van bijvoorbeeld de boutjes en het frame?

Daar zijn de sendai's net even iets beter dan de goedkope B1 replica's. Maar de goedkoopste B1 rep is dan ook 239€ en de watergekoelde sendai 425€ (als ik het goed heb)...
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

de prijs van de watergekoelde sendai klopt aardig ja..
racechinees
forum gebruiker

Bericht door racechinees »

Hey, die blata replica gaan ook steeds meer op die aikido / mt2 modelletjes lijken.

Je hebt goeie en je hebt slechte. De goedkopere (waarschijnlijk die van 239 euro) zijn vaak wat slechtere, de wat duurdere zijn vaak die iets betere.

(je kunt ook een goed product ook niet goedkoper verkopen, waar haalt de fabriek/winkel anders zijn winst vandaan?)

Dus tussen de blata replica, zit ook weer verschil in. Daarom zou ik gewoon goed zoeken naar een bike, dus check alle lasnaden, afwerking etc. inplaats van dat je blij bent met een 239 euro blata replica die van ellende uit elkaar valt. Spaar gewoon door tot dat je een fatsoenlijke replica kunt kopen (er zijn echt wel goeie op de markt, maar je moet gewoon goedzoeken, en je betaald er misschien iets meer voor dan 239 euro). of dat een blata is of iets anders, dat maakt niet zoveel uit. Je moet gewoon heel goed op de afwerking letten. De meeste winkels geven vaak nog wel een deel service, in plaats van dat je een 239 euro bike koopt van marktplaats en zelf je problemen maar moet oplossen.

Heb trouwens een blata replica frame gezien in de shop van multibike, die was dus echt bagger, lasnaden kon je het echt niet noemen, zo slecht waren ze gewoon. Daarnaast was het framepje ook schots en scheef.
fryslan boppe
forum gebruiker

ja opzicht wil ik ook een blata elite 14 maar van sendai gelijk naar een blata en dan moet mijn vader mee betaalen en dat doet ie waarschijnlijk wel maar is dat wel zoi verstandig en ik vraag aleen welke ik zou moeten kopen .

mvg,
lennart
Plaats reactie