hey Angel kan ik misschien bij jou langs om mijn remmen te afstellen want als ik aan het voorwiel draai hor ik een soort gekras.
ik heb een Blata B1 replica, en woon in den haag
Wat voor accenten komen er op. Misschien kan ik al vast wat soepen voor je. Aangezien ik moet zeggen dat hij toch wel erg veel lijkt op wat ik alvast gesoept had Het resultaat is best origineel geworden. Ik blijf erbij dat ik het nog niet super vind, maar het feit dat hij ze verfrissend nieuw is maakt het dat ik hem erg cool vind.
Xigh schreef:Wat voor accenten komen er op. Misschien kan ik al vast wat soepen voor je. Aangezien ik moet zeggen dat hij toch wel erg veel lijkt op wat ik alvast gesoept had Het resultaat is best origineel geworden. Ik blijf erbij dat ik het nog niet super vind, maar het feit dat hij ze verfrissend nieuw is maakt het dat ik hem erg cool vind.
Ik ben nu bezig met de kuip, ben luchtgaten aan het snijden. Ik wil over de zitkuip een groene dikke streep spuiten, ook op de spatbordjes maar dan een iets dunnere streep!
De kuip ben ik nog niet over uit, kijk maar of je wat kan 'soepen'! De uitsparingen in de kuip heb ik dus weggesneden!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]