cabarateur
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
rene21
cabarateur
kan iemand mij vertellen hou dat beugeltje in het vlotter bakje moet zitten op een standaard cab en of ik iets mis ik heb de vlotter dat beugeltje met een pin waar die beugel mee vast zit verder heb ik niks mis ik iets of toch iets kapot want cab blijft lekken via het slangetje
grtz rene
grtz rene
- NRGizer
- forum gebruiker
- Contacteer:
Op je vlotter zit zo staafje met een rubber op de top, die zou je benzinetoevoer moeten afsluiten als je vlotterkamer vol is. Wat je dikwijls hebt is dat die niet goed afsluit door vuil of door fabricagefouten. Dit zie je dikwijls niet met het blote oog (koop in dit geval een goede carb. anders blijf je kloten). Check anders ook de dichting van je vlotterkamer.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
-
rene21
-
Xigh
...
Mag ik u voorgaan in de wondere wereld van de leestekens.
De punt, als volgt aangeduid: . Geeft aan dat een zin afgelopen is. Aan het einde van een zin plaatst u dus een punt.
De komma, als volgt aangeduid: , Geeft aan dat een gedeelte van de zin het einde heeft bereikt, maar dat er nog een toevoeging bij moet. Komma's zijn dus om het geheel nog even iets duidelijker te maken.
Het vraagteken, als volgt aangeduid: ? Geeft aan dat een zin vragend is. Het vraagteken komt als vervanging van de punt. U gebruikt dus een vraagteken aan het einde van een zin, om te laten zien dat zin vragend is en om te laten zien dat het het einde van de zin is.
Gezien je antwoorden heb je vast iets aan deze korte uitleg.
De punt, als volgt aangeduid: . Geeft aan dat een zin afgelopen is. Aan het einde van een zin plaatst u dus een punt.
De komma, als volgt aangeduid: , Geeft aan dat een gedeelte van de zin het einde heeft bereikt, maar dat er nog een toevoeging bij moet. Komma's zijn dus om het geheel nog even iets duidelijker te maken.
Het vraagteken, als volgt aangeduid: ? Geeft aan dat een zin vragend is. Het vraagteken komt als vervanging van de punt. U gebruikt dus een vraagteken aan het einde van een zin, om te laten zien dat zin vragend is en om te laten zien dat het het einde van de zin is.
-
rene21
-
rene21
-
rene21
-
de winter
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: ...
En wou er nog even bij toevoegen dat het hier nog verkeerd staad ook, wand volgens mij gaat dit over een chinees...Xigh schreef:Mag ik u voorgaan in de wondere wereld van de leestekens.