DoC's Blata Rep. upd. pag. 9
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Patrickn
-
Nicolaas-racing
Ja het maakt zeker veel uit. Er is een keer door iemand geexperimenteerd met de voorspatbord en daaruit bleek dat die ontzettend veel lucht tegenhield.Patrickn schreef:zal het voorspatbord dan zoveel lucht tegenhouden?
wel mooi gedaan, maar ik hou de mijne liever intact![]()
denk je dat het zoveel uit zal maken ?
groeten patrick
- lorenzo#42
- forum gebruiker
- Contacteer:
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
@Justin
Als je het DoC kenmerk erop zet vind ik het geen probleem
, maakt mij niks uit hoor
.
@Sharkbite
Hiervoor heb ik een overkoker gehad nu is mijn blok aangepast door AE en nu met dit spatbordje kan het echt niet meer fout gaan.
Ik denk dat dit zeker veel gaat uitmaken als je ziet hoeveel lucht je spatbord tegen houd.
@AE
Heb hem net ff gebeld en hij heeft zijn blok meerdere malen uit elkaar gehaald ook licht opgeschuurd en andere pakkingen gehaald.
Nu gaat hij dinsdag vloeibare pakking kopen, want maandag zijn alle winkels dicht
.
Werkt jouw bike inmiddels of niet?
Als je het DoC kenmerk erop zet vind ik het geen probleem
@Sharkbite
Hiervoor heb ik een overkoker gehad nu is mijn blok aangepast door AE en nu met dit spatbordje kan het echt niet meer fout gaan.
Ik denk dat dit zeker veel gaat uitmaken als je ziet hoeveel lucht je spatbord tegen houd.
@AE
Heb hem net ff gebeld en hij heeft zijn blok meerdere malen uit elkaar gehaald ook licht opgeschuurd en andere pakkingen gehaald.
Nu gaat hij dinsdag vloeibare pakking kopen, want maandag zijn alle winkels dicht
Werkt jouw bike inmiddels of niet?
www.Indoorminibike.nl
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
neenAngelEyes schreef:Hmmm, dat ben ik ook van plan..
Doet Muesli's bike het al??
Maar erblijft koelwater uit lekken, carter pakking zit bij de cilindervoet niet lekker, dus dat wordt sproeien met vloeibare pakking.
@Doc
Ik denk dat ik toch zoon polini spatbordje erop doe. Dit staat wel leuk zoon gat maar ook weer niet
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
-
stevie-tai chi
-
AngelEyes