heb er alle vertrouwen in en hoop dat we elkaar keer kunnen zien bijv. in huizen
Polderkanon
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Xigh
...
Dit is niet Doede's bike. Doede heeft wat fletser oranje en niet zo gedetaileerd als de bike op de foto. Bovendien heeft Doede andere schijven.Lg tweewielers schreef:dat is de bike die doede heeftzeer mooie kleuren ja
![]()
Ging je ook grc rr kappen carbon maken richard![]()
Die bike van je word zwaar mooi![]()
*Lg*
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
Thijs, die foto is zeker wel van de bike die doede nu heeft, deze kleurstelling had de bike voordat vincent popa hem kocht, vincent heeft hem zwart gespoten en daarna verkocht
btw. thanks voor de pic

btw. thanks voor de pic
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
- doede46
- forum gebruiker
klopt helemaal.Richard D schreef:Thijs, die foto is zeker wel van de bike die doede nu heeft, deze kleurstelling had de bike voordat vincent popa hem kocht, vincent heeft hem zwart gespoten en daarna verkocht
btw. thanks voor de pic![]()
waar je wel gelijk in had thijs; er zit nu wél een andere voorremschijf op..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
Tijd voor een update:
ondertussen heb ik niet stil gezeten, om te beginnen heb ik de airsall eraf gehaald en vervangen door een Athena, geen AJH maar een echte
met klein membraan, eigenlijk dacht ik een AJH besteld te hebben maar goed, ik zie er wel wat voordelen in aangezien de AJH een gigantisch membraangat heeft heb je zo ook veel dood volume.
het enige probleem nu is dat het originele spruitstuk niet omgedraaid kan worden om de carb naar voren te richten dus moet ik alsnog een spruitje maken.
vervolgens heb ik het chinese wiel eruit geknikkerd en vervangen voor een polini 911 velg, de pasini tankzit heb ik weer in de stelling gelegd en de 911 tank en zitje weer gemonteerd omdat ik voor de pasini nog geen binnentank heb (maar deze komt eraan) de 911 kapjes blijven erop tot het geheel naar mijn wens rijd en afgesteld is.
De mini heeft al gelopen maar de afstelling is nog niet alles, ik ben begonnen met een 82 sproeier maar deze was veel te groot, dus een 76 erin en ook deze was te groot, rijdend met halfgas ging het wel maar onderin en stationair kreeg hij veeeeelste veel
ik heb er nu een 70 in en met de naald in de laagste stand en de luchtschroef dicht blijft hij net stationair lopen maar rookt behoorlijk
eerst maar eens een kleinere stationair sproeier proberen.
zodra alles naar wens is en goed afgesteld ga ik eerst een paar keer naar de kartbaan om te kijken of alles naar wens is, daarna gaat de hele bike uit elkaar en gaan diverse delen naar de poedercoater, in de tussentijd ga ik een spruitstuk maken en gaat het blok uitelkaar om de poorten op de cilinder aan te passen, en de hap nog wat verder te tunen.
afgelopen vrijdag ben ik met jordy nog bij JPS geweest
om een apepakkie te kopen, ik twijfelde nog tussen een rood/witte of een zwart/rode, maar een zwart/rode moest besteld worden en dat ging met een beetje geluk zo'n 7 weken duren (of langer), dus ik dacht... ach... ik neem een rood/witte, past ook wel bij mn rooie bike.
vandaag heb ik hem ff uitgetest in de tuin en ik moet zeggen ... je gaat er niks harder door maar het ziet er wel sneller uit

ondertussen heb ik niet stil gezeten, om te beginnen heb ik de airsall eraf gehaald en vervangen door een Athena, geen AJH maar een echte
het enige probleem nu is dat het originele spruitstuk niet omgedraaid kan worden om de carb naar voren te richten dus moet ik alsnog een spruitje maken.
vervolgens heb ik het chinese wiel eruit geknikkerd en vervangen voor een polini 911 velg, de pasini tankzit heb ik weer in de stelling gelegd en de 911 tank en zitje weer gemonteerd omdat ik voor de pasini nog geen binnentank heb (maar deze komt eraan) de 911 kapjes blijven erop tot het geheel naar mijn wens rijd en afgesteld is.
De mini heeft al gelopen maar de afstelling is nog niet alles, ik ben begonnen met een 82 sproeier maar deze was veel te groot, dus een 76 erin en ook deze was te groot, rijdend met halfgas ging het wel maar onderin en stationair kreeg hij veeeeelste veel
ik heb er nu een 70 in en met de naald in de laagste stand en de luchtschroef dicht blijft hij net stationair lopen maar rookt behoorlijk
eerst maar eens een kleinere stationair sproeier proberen.
zodra alles naar wens is en goed afgesteld ga ik eerst een paar keer naar de kartbaan om te kijken of alles naar wens is, daarna gaat de hele bike uit elkaar en gaan diverse delen naar de poedercoater, in de tussentijd ga ik een spruitstuk maken en gaat het blok uitelkaar om de poorten op de cilinder aan te passen, en de hap nog wat verder te tunen.
afgelopen vrijdag ben ik met jordy nog bij JPS geweest
vandaag heb ik hem ff uitgetest in de tuin en ik moet zeggen ... je gaat er niks harder door maar het ziet er wel sneller uit

[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
-
stefano
Haha,ik zie het al voor mij,Richard die door de tuin rondjes rent om te kijken of hij nu harder gaat met zn pakkie..Richard D schreef:vandaag heb ik hem ff uitgetest in de tuin en ik moet zeggen ... je gaat er niks harder door maar het ziet er wel sneller uit![]()
[]
Maar goed,het ziet er goed uit dat pakkie zo.Bijna tijd om te knallen.
P.S. Wanneer komt de carbonversie van je pak uit?
Stefan
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
De truuk is.....HPInylus schreef:ej richard hoe heb jij eigenlijk je ontsteking gemaakt ? bij mij is hij namelijk a gort en ik zag dat jij de bobine uit je vliegwiel hebt getoverd. wat is jou truck daar voor![]()
maar je onsteking is dus aan gort
trouwens hoe zie je dat ik mn bobine onder de tank heb zitten
Richard