Carbon minibike?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
woodcutter
-
kleine_duivel
- spammer
-
Gast
Tja ... die stickervellen worden volgens mij niet echt mooi, ten eerste is me minibike best wel rond waardoor die stickervellen er volgens mij niet mooier op worden en volgens mij is echte lak veeel mooier
maja als 1 spatbordje al 35 euro is.... ben ik bang dat ik dit idee nog ff moet schrappe, maruh Richard, hoe maak jij dat carbon dan ? met dat plastic folie wat ik zei ofzo ? of heel anders ?
-
kleine_duivel
- spammer
-
Gast
Ik denk dat hb me op een ideetje heeft gebracht! Parlemoerlak lijkt me ook wel gaaf, en ik weet waar k dat kan krijgen, Thnx hè, denk dat dat hem wordt, owja nog 1 vraagje, kan iemand me nog ff linkje sturen voor zo'n site waar je vette stickers voor je minibike kunt bestellen/maken???
owja en zit er aan te denken me frame, matt zwart te spuiten, zou dat beetje mooi combineren ? of moet k dat helemaal niet doen (aangezien alle nieuwe ECHTE motoren nou ook een zwart frame krijgen)
owja en zit er aan te denken me frame, matt zwart te spuiten, zou dat beetje mooi combineren ? of moet k dat helemaal niet doen (aangezien alle nieuwe ECHTE motoren nou ook een zwart frame krijgen)
-
Xigh
...
Parelmoer is niet een lak dat zijn verschillende lagen over elkaar op een bepaalde manier.Nik schreef:Ik denk dat hb me op een ideetje heeft gebracht! Parlemoerlak lijkt me ook wel gaaf, en ik weet waar k dat kan krijgen, Thnx hè, denk dat dat hem wordt, owja nog 1 vraagje, kan iemand me nog ff linkje sturen voor zo'n site waar je vette stickers voor je minibike kunt bestellen/maken???
-
Neluhz
www.pimpie.nl
euro of 90 voor een vel carbon van 1 vierkante meter met activators enzo, kun je in de badkuip zelf doen.
badkuip vul je met warm water, chemische zooi erbij, vel erover, en dan je zitje/kuip erin onderdompelen, zo krijg je het mooiste effect.
euro of 90 voor een vel carbon van 1 vierkante meter met activators enzo, kun je in de badkuip zelf doen.
badkuip vul je met warm water, chemische zooi erbij, vel erover, en dan je zitje/kuip erin onderdompelen, zo krijg je het mooiste effect.