1e try-out zoetermeer
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
rodericky14
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
MuK
- Gifkikkertje
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nou dat kan ik heel simpel verklaren want ik heb preices hetzelfde probleem gehad. Het komt omdat je tandwiel verhouding denk ik niet klopt en daarom je je koppeling steeds stuk rijd want hij haalt op zoetermeer zeker niet de toeren waar die door Hank bij is ingesteld, en daardoor blijft hij slippen. Dus andere tandwielen (groter) erop en dat moet het probleem oplossen.TaiChi16 schreef:en hoe verklaar je het van mij 2x polini koppelinge *kapot* gereden?snap er ook geen drol van, denk dat we moeten accepteren dat je in de minibiikewereld of veel geluk kunt hebben en lang kunt rijden met onderdelen of gewoon pech(táda).
hoop egt dat me mini weer snel rijdend is vind de baan er wel leuk
maar dit kost me klauwen met geld en me ouders hebbe er ook hun handen vol aan
En wat een baan lekker snel want je hebt veel grip. een beetje krap dus een paar knietjes in mijn rug gehad. mar maakt niet uit alleen mijn band heeft veel te verduren gehad
Laatst gewijzigd door Gifkikkertje op zo 28 mei 2006, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.kevinvanrossum.nl][img]http://img70.imageshack.us/img70/2046/bannerforumds7.jpg[/img][/url]
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik sluit me hier helemaal bij aan!racertje schreef:ben ik niet helemaal met je eens...
ik rij liever de helft van de tijd en dan "lekker" zonder dat de beginners(met alle respect hoor mensen) links en recht van lijn wissellen.
pauze neem je toch, dus waarom zou je niet in je eige groep willen rijden?
nogmaals jongens niet dat ik met te goed voel om in de beginners groep te rijden, maar vind 2 groepen wel veiliger..
toen ik bij de begnners reed vond ik dat ook wel prettiger..
Ik was zo eigenwijs om te beginnen in de snelle klasse maar daar was ik al weer snel uit, ik kende de baan totaal niet en ik heb deze bike nog niet onder de knie. Dus toen ik bij de beginners ging rijden kon ik ook lekker op mijn gemakje rijden. Als het druk is in poeldijk zou ik dit ook fijn vinden.
En de tijd dat je niet rijd kun je rustig sleutelen en afkoelen. (rijder en bike
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
Geld groeit niet op onze rug maar er is ook nog zo iets als veiligheid, en wat er al gezegd is: ik wil jou wel eens 3u of 2u lang op de baan zien rijden, ik heb je trouwens nog nooit zien rijden
Ja op de parkeerplaats bij vd ende en dat is al helemaal niet de bedoeling. en voor de kinderen (ouders)en beginners is het niet relax om tussen die snelle gasten te zitten en dat ie steeds achterom moeten te kijken, en voor de snelle is het ook niks om er constant rekening mee te houden. En nu is Poeldijk een grote baan en valt het allemaal wel mee maar in Zoetermeer is het meer als de helft korter dus kom je elkaar steeds vaker tegen en als je dan onervaren ben dan rij je echt niet op je gemak.
Maar laten we hopen dat Zoetermeer een blijverd is want het is echt een topbaantje.
Maar laten we hopen dat Zoetermeer een blijverd is want het is echt een topbaantje.
Steven
- Camilo Freij
- forum gebruiker
het is juist fijn als je in twee groepen gaat rijden want dan is het ook wat minder druk tzou ook wel fijn zijn als ze dit wat vaker bij van der ende zouden doen als het druk is het was wel luek maar wel jammer van die ene bocht waar dat water lag want daar gingen er redelijk veel onderuit me vader ook ik zat achter ze rem was ook gebroken maar me mochten er ook eentje lenen was wel een luek baantje
gr camilo
gr camilo
Honda nsf 100
eigen race nummer# 25
honda nsf cup nummer# 21
eigen race nummer# 25
honda nsf cup nummer# 21
-
rodericky14
Sorry op de Camel heb ik je nooit zien rijden , maar je moet natuurlijk nog wennen aan de watergekoelde want die heeft 5x meer vermogen dan de Camel maar dat wennen doe je toch ook liever in een rustige groep want dan kan je je helemaal concentreren op je bike en niet op andere hoeft te letten.rodericky14 schreef:ik heb al een camel gehad hoor of bedoelt u (DiStefano) , beginneling op een watergekoelde.
ik moet wel nog leren omgaan met deze watergekoelde om dat ik luchtgekoeld gewent ben
Succes verder.
Steven
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
rodericky14
- Maik WOOFER
- forum gebruiker
Al met al, Zoetermeer een leuke baan voor erbij en natuurlijk de afwisseling 
Mvg,
Maik
Oja, deze dag reed ik eindelijk weer op mijn bike
hahaha 
Mvg,
Maik
Oja, deze dag reed ik eindelijk weer op mijn bike
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.