We hebben dat ijzertje bij de vlotter iets verbogen, zodat het eerder stopt met doorstromen.
Als hij gewoon uit/stil staat lekt hij niet, maar zodra je gaat rijden begint hij vreselijk te lekken..
Ik denk dat ik gewoon een nieuwe carberateur ga kopen.
Nee, geen lekke pakking, komt alleen uit het slangetje..
Maar we gaan waarschijnlijk een andere kopen.
Of we proberen eerst dat beugeltje nog wat verder te buigen..
Michal schreef:en heb je al getest bij mij is steeds dat als ik klaar met rijden ben hij begint te lekken echt zwaar !CENSUUR! is dat
snel je benzine kraan dichtdraaien na het rijden.
heeft quadje van steven ook..
onder het rijden lekt hij namelijk niet..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
tijdens het rijden lekt ie niet omdat ie die benzine dan gelijk gebruikt
gewoon hele tijd doorrijden
maar helaas kan niet egt iets verzinnen wat zing is
Volgens mij verzuipt hij gewoon...
Het licht dus waarschijnlijk niet aan de sproeier, want eerst deed hij het gewoon goed.
Geprobeerd met/zonder choke, geen resultaat
op een gegeven moment lekte hij gewoon niet meer yesyes feeste!!!!!
maar nu start hij slecht en kan hij niet op topsnelheid gaan want dan valt tie uit das baleh!!
het ene probleem is opgelost het andere begint
Onverklaarbaar , maar bij mij was dit ook zo.. en volges mij nog wel bij meerdere..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
mijn broertje had dit ook een keer maar toen hij het benzine kraantje niet helemaal open zette maar ongv. half en dan ging starten ff late lopen
toen uitzetten kraantje helemaal open en toen lekte hij niet meer...
edgarro schreef:mijn broertje had dit ook een keer maar toen hij het benzine kraantje niet helemaal open zette maar ongv. half en dan ging starten ff late lopen
toen uitzetten kraantje helemaal open en toen lekte hij niet meer...