Als ik val rij ik echt niet meteen door.
Dan geef ik eerst me bike een snelle inspectie en dan ff op de baan kijken of er olie of benzine ligt.
Als dat het geval is; schoonmaken.
ag, lekken doet hij toch al
mm ag, ik rijd meteen door, stop dan @ pitstraat kijk of er schade is en rijd door(1 keer uitgezonderd, toen was me beschermer afgeschoten en was mijn elleboog een beetje.....gewond )
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Waarom zou je motor lekker?
Als je meteen nieuwe keerringen er in zet, oude carterpakking compleet verwijderd en goede pakking er tussen, zorgt voor betere koeling, nieuwe slangenklemmen er op zet. waarom zou hij dan lekken?
Voor de zekerheid een nieuwe waterslang meenemen voor als de oude scheurt.
royal schreef:Waarom zou je motor lekker?
Als je meteen nieuwe keerringen er in zet, oude carterpakking compleet verwijderd en goede pakking er tussen, zorgt voor betere koeling, nieuwe slangenklemmen er op zet. waarom zou hij dan lekken?
Voor de zekerheid een nieuwe waterslang meenemen voor als de oude scheurt.
kleine_duivel schreef:ag, lekken doet hij toch al
mm ag, ik rijd meteen door, stop dan @ pitstraat kijk of er schade is en rijd door(1 keer uitgezonderd, toen was me beschermer afgeschoten en was mijn elleboog een beetje.....gewond )
Vind ik niet echt netjes.
Stel dat er wel benzine op de baan licht.
Dan rijd die gene die achter je rijd door die plas en gaat hij ook op ze bek..
kleine_duivel schreef:ag, lekken doet hij toch al
Vind ik niet echt netjes.
Stel dat er wel benzine op de baan licht.
Dan rijd die gene die achter je rijd door die plas en gaat hij ook op ze bek..
benzine valt toch meteen op? dus als ik zie dat er benzine ligt zorg ik natuurlijk voor een gele vlag en zorg dat het wegkomt (gelukkig nog niet nodig gehad)
Eey volgens kleine duivel heb je speciaal van die kniebeschermers voor minibikes nodig. Is dit echt zo of kan ik gewoon kniebeschermers van skates gebruiken??
kan je gewoon gebruiken van skate's zie je zat mensen doen je bent er wel zo doorheen als je beetje kneeslide maja als verlopige oplossing (daarna pak halen;))