kleine_duivel schreef:ik kom er net achter dat ik niet een nieuwe demper heb, maar een andere uitlaat
hij had nog 1 liggen zei ie, nou, dat heeft in combinatie met goede afstelling een goedlopende chinees opgeleverd
hahah das mooi handig zeg, zegt ie dr ook niet ff bij
nou hup, kuip eraf en foto's!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
hij zou ietsje dikker zijn, maar de kleur is gewoon zwart en je ziet niet zomaar het verschil(of je mag wel een heeeeeeeeeeel goed oog hebben met een heeeeeeele sterke bril )
ehm GAST?! omg als jij daar woont koop dan een minicrosser?! damn je ken lkr scheuren man daaro met son racer is het klote lijkt mij al haal je 1 crosser, 1 racer maja(of je woont er helemaal nie kan ook nog )
+*EDIT sry had eroverheen gelezen dat je een BLATA B1 krijgt wel cool man
Navy Green schreef:heb je zo de schijt van de chineesjes?
njah een EGTE blate is ook zeker leuk, welke kleur ga je een bestellen?
inderdaad, word er schijtziek van, en bovendien mag het nu wel wat sneller..
en de kleur? hangt ervanaf, als deroue nog 1 heeft staan nemen we die, dat scheelt 5 weken wachten, als we wel moeten wachten dan neem ik het liefst 1 met zwarte kappen, groen frame+velgen (en proberen om een minibikepak in dezelfde kleuren te nemen natuurlijk!)
Maar moet je die nu zelf betalen, of krijg je die van je pa...?
me spaarpot (gelooft of nie, maar zit al voor meer dan een jaar geld in )
gaat flink overdekop, me pa haalt de btw eraf via zijn bedrijf, en de rest helpt hij...er komt ook nog een minibikepak met bijpassende kleuren