Aankoop minibike

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

rodericky14

Bericht door rodericky14 »

onder de 500 krijg je alleen maar chinees, onthoud dat je ze ook 2dehands kan kopen, maar de b1 zou ik bij groothandel nameco kopen, en de 911 kan je rehorst scooter denhaag proberen maar ik weet niet of het daar goedkoop os want het is een winkel. maar volgen mij zag ik de 911 voor 350 staan en de b1 bij nameco kost 239
Gast

Bericht door Gast »

kleine_duivel schreef:
Marderfreak schreef:En waar kun je zoiets het beste kopen dan?

Ik zat meer te denken aan ZOIETS
goede keuze,
rodericky14 schreef:de polini 911 replica, is opzich een goede bike maar, er staat dat deze bikes 6.2 pk hebben , maar ze hebben 3 pk en dat is te vergelijken met een chinees van 150, en de b1 is ready to run met zo'n 7 pk. en als je toch voor de b1 kiest zou ik ook meteen een hank of zocchi koppeling kopen
ze vallen kwa vermogen tegen heb ik gehoord, maar met een andere uitlaat is het in 1 klap veranderd heb ik gehoord!, en verder moet er een ander voortandwiel in, die is standaard 8, dat moet je in een 7 of het liefst een 6 veranderen!, dan blijkt je een topbike te hebben!

(en met een andere koppeling al helemaal)

is allemaal informatie die ik heb ingewonnen omdat ik eerst ook een 911 rep. wou :idea:
En waarom dan toch niet voor een 911 gegaan?
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

omdat het toch chinees is, en ik krijg binnenkort een (echte) blata b1, dus niet de replica waar rodericky het over heeft.......
rodericky14

ben je eindelijk verlost van die ander twee chinezen
Gast

Bericht door Gast »

ok,
en zijn er geen online shops waar je ze kunt bestellen ofzo?
rodericky14

maar ik zou ze niet bij online shops bestellen.
koop gewoon op marktplaats of in een winkel
Gast

Bericht door Gast »

Ok, ik kijk wel wat ik doe.
Als ik er eente heb komen er zeker foto's!
Iig bedankt voor de moeite!
rodericky14

graag gedaan
Gast

Bericht door Gast »

Nog ff een vraagje?
Wat moet ik allemaal veranderen als ik dadelijk een Blata zou kopen. Wat moet ik dan allemaal van tevoren al veranderen? En waar haal ik dat, want hier in de buurt zit alleen Toemen die wat onderdelen verkoopt, maar ik ga bij die !CENCUUR! niks meer kopen of halen.
rodericky14

je moet je koelkanalen opboren, moutainbike remhendels kopen, en als e wilt, ik raad het je wel aan , een nieuwe koppeling kopen, en als je minder weegt dan 60 kg moet wel wat verstand hebben van afstellen van de koppeling , maar als je 60 weegt staat de koppeling goed.
maar als je toch een nieuwe koppeling wilt kopen koop dan een zocci of hank koppeling, maar als je de hank koppeling koopt moet je wel de je koppeling aan hem geven en dan pas krijg je die va hem voor 110 euro.
een hank koppeling kan je kopen bij *HANK*, en een zocchi of bzm koppeling kan je kopen op de minibike online shops bijvoorbeel *geen sponsor* en v-racer
Plaats reactie