Info over minibike?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
Info over minibike?
Ik heb moet een werkstuk maken over minibikes.
Over het onstaan Waar worden ze gemaakt en technise gegevens enz.
Kunnen jullie me helpen
Over het onstaan Waar worden ze gemaakt en technise gegevens enz.
Kunnen jullie me helpen
Het zijn minimoteren van +- 50cm hoog, De meeste worden in china/japan gemaakt maar voor een goede zijn bijv. de italiaanse goed..
(dan geef je je technische gegevens van je bike en leg uit wat alles betekend)
laat wat foto's zien, en neem mischien je eige bike mee)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
- steurtje
- Moderator

- Contacteer:
kijk gewoon ff op www.minibike.nl daar kun je alle info wel af halen en derest wel van het forum dus gebruik dan de ZOEK Functie!
-
Xtreme
Juist. En als je op google zoekt naar info minibikes etc.. zal je ook info vinden. Misschien ook op minibike.pagina.nlsteurtje schreef:kijk gewoon ff op www.minibike.nl daar kun je alle info wel af halen en derest wel van het forum dus gebruik dan de ZOEK Functie!
-
kleine_duivel
- spammer
en tsjechië, daar word blata gemaaktJustin schreef:Het zijn minimoteren van +- 50cm hoog, De meeste worden in china/japan gemaakt maar voor een goede zijn bijv. de italiaanse goed..
Je verschillendegroepen bike's zoals Chinees bike's Fabriek bike's zelfbouw bike's ! Chineese bike vaak op markplaats tekoop ! enzvoort..! fabreiek bike zijn vaak niet op markplaats tekoop maar gewoon in een winkel blata is 1 van de merken ! zelfbouw bike's het woordt Zelfbouw segt het al ! zelf gebouwdt met vaak een puch blokje er op ...
groeten
groeten
-
Xtreme