openbare weg?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xseron
forum gebruiker

Bericht door Xseron »

is dat zo?... lol...

Weet je wat het is... Rijd gwn niet op de openbare weg... en als je toch zo nodig op de openbare weg moet rijden, rijd dan op een rustige plaats waar je niemand voor de sokken kan rijden en ja,, als je door de politie word gepakt heb je een probleem....

klaar uit...

slotje kan erop :)
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

of je blaast hem weg :lol: :mrgreen:
Xseron
forum gebruiker

Bericht door Xseron »

tja... of neem een voorbeeld aan RaceBeest :lol:
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Gast

Bericht door Gast »

Je krijgt geen boete, alleen je bike wordt ingenomen :!: :idea:
Xtreme

Bericht door Xtreme »

erkan schreef:Je krijgt geen boete, alleen je bike wordt ingenomen :!: :idea:
Grapjas. Je krijgt een boete van 250 euro en je bike word in genomen. De eerste keer krijg je misschien nog een waarschuwing.
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

Xtreme schreef:
erkan schreef:Je krijgt geen boete, alleen je bike wordt ingenomen :!: :idea:
Grapjas. Je krijgt een boete van 250 euro en je bike word in genomen. De eerste keer krijg je misschien nog een waarschuwing.
grapjas

je bike word wel ingenomen zonder boete, 2 maten van mij hadden dat ok hiero se konden kiezen; ÓF een zaak aanspannen dat dit ding wel de weg op mag (en iedereen weet dat dat niet kan) dus zon zaak kun je niet winnen of je kiest ervoor afstand van te doen en dan word die vernietigd en ken je een nieuwe hale
Gast

Bericht door Gast »

x treme! MIjn bike is zelf ingenomen ik weet het dus heus wel beter :? Of is jou bike ook ingenomen :roll: MIjn bike was ingenomen en ik kreeg geen boete!
pocket_racer
forum gebruiker

Bericht door pocket_racer »

in belgie word je bike ingenomen + 500 euro boete,in roeselare hier toch

dus als je slim bent,rij dan niet op de baan als je bike en je geld je lief is
binnekort beginnen met mijn zelfbouw:d
Xtreme

Bericht door Xtreme »

TaiChi16 schreef: grapjas

je bike word wel ingenomen zonder boete, 2 maten van mij hadden dat ok hiero se konden kiezen; ÓF een zaak aanspannen dat dit ding wel de weg op mag (en iedereen weet dat dat niet kan) dus zon zaak kun je niet winnen of je kiest ervoor afstand van te doen en dan word die vernietigd en ken je een nieuwe hale
erkan schreef:x treme! MIjn bike is zelf ingenomen ik weet het dus heus wel beter :? Of is jou bike ook ingenomen :roll: MIjn bike was ingenomen en ik kreeg geen boete!
Nee, mijne is niet ingenomen.
Doe gewoon niet aan weg rijden, word ie ook niet ingenomen.
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

Xtreme schreef:
TaiChi16 schreef: grapjas

erkan schreef:x treme! MIjn bike is zelf ingenomen ik weet het dus heus wel beter :? Of is jou bike ook ingenomen :roll: MIjn bike was ingenomen en ik kreeg geen boete!
Nee, mijne is niet ingenomen.
Doe gewoon niet aan weg rijden, word ie ook niet ingenomen.
mss heel leuk grapje dat je me probeert te verbeteren maar daar hoef je niet op te gaan letten vriendelijke vriend !! kijk eerst eens naar je EIGUHH en so praat ik :lol:
en het ging erover wat de boete was ALS die er was, blijkbaar verschilt het dus ...
Tobias..(H)

Bericht door Tobias..(H) »

vriend van me ree er ook op de openbare weg en ja hoor
hij is afgepakt en word ie dus vernietigt maar hij kon hem nog
wel terug kopen voor de nieuw prijs :p maar k rijdt meestal
op het industrie terein waar niemand last van me heeft :)
ene doe d'r maar een slotje op!

mvg,

Tobias
Gast

Bericht door Gast »

Gisteren is mijn minibike in beslag genomen!!!!! :evil: :evil: :shock: :(
Reden op een verlaten stuk weg in een industrieterrein waar we met de auto naartoe zijn gereden. De politie maakte het allemaal geen zak uit en zei dat het een "openbare weg" was dus konden we de brommers inleveren. We hebben verder geen boete gehad maar vond het eigenlijk wel genoeg zo........ We hadden de brommers 5 dagen....... :!: :!: :? :shock: :evil:

Afbeelding
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

gellukig waren het die chinezen , het zou wel heel klote zijn als ze je fabrieksbike in beslag namen. maar is er geen kartbaan dan bij jou in de buurt
Gast

Bericht door Gast »

rodericky14 schreef:gellukig waren het die chinezen , het zou wel heel klote zijn als ze je fabrieksbike in beslag namen. maar is er geen kartbaan dan bij jou in de buurt
Jawel, maar we moesten ze nog inrijden......... Denk niet dat het gewaardeerd wordt als we dat op de kartbaan doen :?
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

waarom niet iedereen doet dat het moet zelfs, war moet je je mini dan ander inrijden, ook al heb je een chinees, de mensen met een blata of polini moeten dat ook hoor
Plaats reactie