vraag

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

had erachter gehoord een blata maar geen replica 400€ en in duitsland was het 175€ maar bv deze zijn deze goed

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

of zijn die allemaal slecht
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

allemaal hetzelfde en allemaal slecht, heb je geen msn dan kan ik je er alles over vertellen
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

die watergekoelde van 240 euro zijn ook niet echy goed al veel problemen over gehoord
en ik heb ook langer als 2 maand zonder prolemen op me minibike gereden en reed ik ook bijna iedere dag.
en nu heb ik me 1e probleem wat meerdere mensen van dit forum ook hebben precies hetzelfde probleem.
mitch

Bericht door mitch »

Waar kan je dan goedkoop zo'n 4 takt halen??
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

marktplaats
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

franssen00 schreef:gaat zon pocket dan zo rap kapot ben wel van plan ong elke dag er me te rijden een kwartiertje
ik heb na 3 keer rijden meestal de hele rommel weer kapot
speedydevil

Bericht door speedydevil »

uhm ik vindt die 110 cc 4 takt ook maar ......... spul

Sprong een keer met de crosser van een vriend van me voetsteuntje afgebroken (lag ik daar)

Ook krijg je bij een 110 cc veel problemen met de schakelbak en dat gaat je wat duiten kosten die vriend van me heeft als 2 keer 90 euro moeten betalen
pocket_racer
forum gebruiker

Bericht door pocket_racer »

wil niets zeggen,een pitbike(110cc 4takt)kan je al kopen van 375 euro bij ons,dat is echt K*T spul,maar als je doorspaart tot ongveer 700 euro,hebje al veel deftiger materiaal,die zullen niet zo gemakkelijk afkraken :lol:
binnekort beginnen met mijn zelfbouw:d
Plaats reactie