scooter met b1 replica motortje erop allemaal kijken he!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
heb dus vanochtend het blok besteld dus denk morgen of overmorgen dat ik heb binne heb want *geen sponsor* is wel snel heb ook een standaard uitlaat gekocht van iemand 2ehands maar dat tankje zit nu in de weg dus nu wil ik eigenlijk mijn tankje aan de voorkant vast maken ik weet al hoe maar die benzine slang haalt het denk uik niet maar allen multibike heeft ze maar zal ik dat gewoon bestellen ik kan er ook heen gaan maar dat duurt lang want mijn pa heeft een eigen bedrijf en bijna nooit tijd dus weet niet hoe we dat gaan doen of ik moet gewoon dat kitje kopen wat bij een butterfly carb moet
--Jordy--
--Jordy--
-
Gast
-
stevie-tai chi
- doede46
- forum gebruiker
gast besteed nou eens wat meer aandacht aan het typen, zo iritand lezen dit!Jordy Rossi schreef:wat moet ik nu bij die mini scooter frame zit die uitlaat in de weg :S
maar hebben julie ene link van die ander v-racer daar zit ook zo'n blok onder die wil ikw el enes zien die had ik een s ene keer gezien ?
--Jordy--
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-
Gast
stevie-tai chi schreef:met scooter frame..
kan je dan niet gewoon die oude terug loop uitlaat eronder fixxe ?
ik weet niet want als ik al die andere uitlaten zie zitten ze meer aan de rechter kant als je tegen de voorkant kijkt bij de 39 cc maar bij de mini scooter kan ik ook de uitlaat door de buddy heen doen maar dan kan ik toch een stuk eruitzagen
-
Gast
-
Gast
Je zou hem morge binnen kunnen krijgen, maar er is ook een kans dat het langer dan een maand gaat duren. Zeker als ze niet op vooraad zijn!
Wel een goede zet dat je eerst je 49cc blok eronder zet
Wel een goede zet dat je eerst je 49cc blok eronder zet
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
Gast