Speedydevil's Quad,Quadart ['VERKOCHT']

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

speedydevil

Speedydevil's Quad,Quadart ['VERKOCHT']

Bericht door speedydevil »

De quad is verkocht aan leipe dammertje op dit forum graag geen reacties meer!!!!

Binnenkort gaat het verder met een blata b1 rep
Laatst gewijzigd door speedydevil op do 22 jun 2006, 09:16, 4 keer totaal gewijzigd.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

ik en mn broertje hebbe dezelfde..;)

en het is quad of quadart..;)

veel plezier er mee
Patrickn

Bericht door Patrickn »

die dingen vind ik echt zoo gaaf, heb eerder wel op een grotere gereden (250cc)

is het met de mini's ook mogelijk om met 2 wielen door de bocht te gaan, lijkt me wel tof !!!
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

ja met mini quadje is dat heel makkelijk

maaruh volgens mij is je koppeling niet af te stellen ? :S

of heb je er soms een 2 klauws verstelbare koppeling inzitte ?
EVD
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door EVD »

hoe kan je bij een chinees een koppeling afstelle? :roll:
want ik neem aan da het een gewoon standaard koppeling is als je er strakkere veertjes in wil doen?

gr erik
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
speedydevil

Bij mij was hij gewoon af te stellen en ja het is een 2 klauws koppeling ik kon gewoon de inbusjes strakker of losser draaien

:P :P
Patrickn

Bericht door Patrickn »

wow nu ik foto's zie met personen erop moet ik zeggen dat het woord mini goed is geplaatst :shock:
speedydevil

Ja het is mini maar je zit even hoog als op een minibike dus zoveel verschil maakt het niet :twisted:
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Leuk ding, zag er toevallig laatst een voorbij knallen. Op 2 wielen door de bocht in een woonwijk. :lol:
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Hahaha, hij is nog niet eens klaar met 'de dingen die nog gaan gebeuren' en gaat hem al weer verkopen.. haha :lol:

check: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11596
speedydevil

@ Xtreme : Ik wil hem verkopen omdat ik een b1 replica wil en geen quadje meer omdat ik nergens er mee kan rijden aangezien er bij mij in de buurt geen kartbanen zijn waar dat mag :shock:

Beetje beter nadenke volgende keer vorrsat je zo'n dom antwoord geeft :D 8) :oops:
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Erg logisch is jouw ''antwoord'' ook niet hoor. Zoiets check je toch alvorens een quadje te kopen.
Bovendien kunnen die dingen ongeveer overal wel rijden als het goed is.
En quads mogen nergens op een baan.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

marijnoo schreef:Erg logisch is jouw ''antwoord'' ook niet hoor. Zoiets check je toch alvorens een quadje te kopen.
Bovendien kunnen die dingen ongeveer overal wel rijden als het goed is.
En quads mogen nergens op een baan.
DAT wel hoor! :wink: Maar verder heb je gelijk!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
speedydevil

speedydevil schreef:@ Xtreme : Ik wil hem verkopen omdat ik een b1 replica wil en geen quadje meer omdat ik nergens er mee kan rijden aangezien er bij mij in de buurt geen kartbanen zijn waar dat /mag :shock:

Beetje beter nadenke volgende keer vorrsat je zo'n dom antwoord geeft :D 8) :oops:

Dat onderstreepte ik wil er wel mee op de kartbaan maar er zijn geen kartbanen bij mij in de buurt waar dat mag 8)
speedydevil

En wie zegt dat IK hem heb gekocht ???

En ik had het al gevraagd ja maar toen mocht stond ik daar klaar om te rijden zegge ze dan ja nee sorry we denken toch niet dat het zo'n goed idee is :x
Plaats reactie