is niet moeilijk
maak gewoon uit een plaatje 1 mm staal een kleine "pakking"die een kleinere doorgang als de uitlaat heeft..en plaats die ertussen..
niet TE klein!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
kleine_duivel schreef:MORGEN DE GROTE DAG!! NAAR DEROUE EN DE BIKE OPHALEN
(heb er zin in, hoewel ik hem zondag pas kan berijden, mits mijn pak er dan is..)
mooi man!
en dan nog..je kunt heb thuis wel alleen starten.. geluid alleen al is geweldig!
MvG DoeDe
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
Zo dat is wel een grote stap van die chinezen naar een origami maar daarvoor niet slechter.
Ik herinner me nog dat je hier kwam en die chinezen het van het vond, hoe denk je er nu over?
Maareh..laat hem toch lekker met zijn B1. Waarom zegt altijd iedereen dat zo'n bike te snel is voor "beginners". Hij heeft in elk geval goed materiaal en hij hoeft geen talloze tuningsonderdelen meer te kopen.
Als de bike verder goed onderhouden wordt is het toch hartstikke gaaf!
Die ervaring komt vanzelf wel.
Wel grappig trouwens, ik haalde laats in zaltbommel een paar keer iemand op een echte B1 in, hij durfde nog niet echt volgens mij
royal schreef:Onze chinezen meegerekent sharkbite?
Maareh..laat hem toch lekker met zijn B1. Waarom zegt altijd iedereen dat zo'n bike te snel is voor "beginners". Hij heeft in elk geval goed materiaal en hij hoeft geen talloze tuningsonderdelen meer te kopen.
Als de bike verder goed onderhouden wordt is het toch hartstikke gaaf!
Die ervaring komt vanzelf wel.
Wel grappig trouwens, ik haalde laats in zaltbommel een paar keer iemand op een echte B1 in, hij durfde nog niet echt volgens mij
Sharkbite schreef:Zo dat is wel een grote stap van die chinezen naar een origami maar daarvoor niet slechter.
Ik herinner me nog dat je hier kwam en die chinezen het van het vond, hoe denk je er nu over?
ik denk ZWAAAAAR negatief over chinese bike's nu
het was erg leuk om mee te beginnen hoor, ging me toen meer dan hard genoeg