Ik heb nu sinds een week men nieuwe bike
De laatste nieuwe versie van de MT4.
Deze bikes zijn watergekoeld en hebben 8-10pk op het achterwiel.
Nieuwe uitlaat (terug gedraait), beter waterkoeling,betere remblokken, gelakte velgen...betere afwerking!!!
Dit is de info die ik van de verkoper heb gehad.
Men plannen weet ik nog niet goed, ik ben hem nu nog aant inrijden maar men plannen die volgen zeker nog !!!
Laat Me Iets Weten Wat Jullie Er Van Vinden!?
Grtz Bioplex

-------------------------------------------------------------------------------------
Update 1-7-2006
Enkele close ups !!!

Thx And Grtz Bioplex
-------------------------------------------------------------------------------------
Update: 3/7/06
Help me Plzzzz
Vandaag wou ik men koppelings huis aanpassen maar dat is nu best een beetje mislukt
Ik heb nammelijk men tandwiel en een zochi tandwiel sleutel afgebroken
Echt het tandwiel wou echt voor geen meter draaien
Maar nu blijkt ook nog eens dat de lager van de kom lager in het koppelings huis gelijk naar de haaien te zijn {Dit heb ik zelf niet gedaan zo gekocht
Dus nu ben ik aant overwegen om deze te kopen

CNC gefreesd koppelingshuis van Zocchi. Meer koeling, zwaardere lager en perfect gencentreerd dus nooi meer een aanlopende koppeling.
Heeft iemand ervaring met deze dingen of raden jullie mij toch aan om terug een gewone te kopen en die dan aan tepassen
Morgen zal ik ff fotos treken van het tandwiel en dat naar de haaien is en het koppelingshuis
Grtz Bioplex
Hoi.
Hier ff de fotos van het koppelingshuis:

Hoe krijg ik nu dat tandwiel uit de koppelings kom ????
Valt dit koppelings huis nog te redden?????
Die groene lijnen op het koppelingshuis moet je niet letten dat is het gedeelte bij wordt bijgewerkt
Thx And Grtz Bioplex
------------------------------------------------------------------------------------
Update 12/7
Dit is men Yamashi pak , deze heb ik nu een maand dus ff fotos gemaakt!!
Er komen nog fotos als ik het aan heb !!

Thx and grtz Bioplex
Update 29/7 :
Heb men radiator opgehanging verbeterd met van die staafjes
En heb van men oude mini bike zijn venstertje op men b1 geplaatst,
daar komt op 1 of ander manier men naam ( Bioplex) op, maar weet nog ni hoe?

Betere fotos:

Thx And Grtz Bioplex
Update 31/7 : polini membramen gestoken die ik bij NRGizer gekocht heb

Uitlaat gedemonteerd

Carb gedemonteerd

Het orginele membraam

Het polini membraam van
Ze passen Goed en sluiten mooi dicht Thx To NRGizer!!!!
Nu nog ff wachten tot ik die zochie koppelings uis kan gaan halen want dit lijk me toch het beste voor de toekomst, die china brol wil ik er niet meer onder !!!!!
Thx And Grtz Bioplex
Update 17-8
ff geen update gehad
nu heb ik toch al enkele dinge gedaan:
- kelk gespoten (2 kleuren)
- Achter rem gespoten
- radiator baartjes gepoten (2 kleuren)
- trekstarter aangepast zodat ik de waterpomp riem kan zien ( Idee Van AE , Thx AE)
- Stuur kapje geplaats (Is nog maar een idee {Reactie Gevraagd} en moet nog gespoten worden)

Trekstart Aanpassing

Rem rood gespoten

Rem en kelk gespoten in rood

Radiator Versteveging rood-zwart gespoten

het idee van het stuur kapje waar men nickname zou opkomen (Reacties Graag)
Morgen ga ik men nieuw koppeling huis van zochie halen bij T-Factorbikes,
update volgt !!!
Hoi.
Long Time No See !!!
nu ben ik dinsdag mee gaan rijden in olen goodwill karting
vandaag ben ik men pocket gaan opkeusen van de race en Pfff ik kom bij dit uit----------->

Ja het zijn slechte fotos zijn men gsm getrokken !!!
kan mij iemand aan deze kader steunen bezorgen of weet iemand waar ik deze kan halen????
Ps: De datums op de fotos klopen niet
Reacties Graag
Grtz Bioplex