-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Het is blauw. Dit is meer een mix tussen blauw en bouw.
Lijkt trouwens wel alsof je voorvork erg ver naar voren buigt, maar mijne schijnt verkeerd te zitten, dus zal wel aan mij liggen dan.
Verder leuk ding, persoonlijk zou ik pas dingen veranderen/vervangen als ze stuk zijn of slecht werken of als het dus beschadigd is, zoals je kappen na een valpartij.
Is zo zonde als je valt na je harde werk.
marijnoo schreef:Het is blauw. Dit is meer een mix tussen blauw en bouw.
Lijkt trouwens wel alsof je voorvork erg ver naar voren buigt, maar mijne schijnt verkeerd te zitten, dus zal wel aan mij liggen dan.
Verder leuk ding, persoonlijk zou ik pas dingen veranderen/vervangen als ze stuk zijn of slecht werken of als het dus beschadigd is, zoals je kappen na een valpartij.
Is zo zonde als je valt na je harde werk.
Nee die voorvork zat al zo. Een maat van me heeft hem ook een beetje naar achter zeg maar, maar bij de mijne hoort het zo.
bedankt voor alle leuke reacties!
Steef.
Zouden die malossie stickers ook onder de blanke lak kunnen of word ht dan niet mooi?
Aan die kant zit een schroef die ik er gewoon ag heb gedraait dan de hele kuip los gedraait voila klaar is kees als je nog een betere foto wilt meld het maar ik maar het wel even!
Ik zou hem eigenlijk in het wit met rood en dan malossie stickers erop doen maar dat gaat waarschijnlijk niet door. Ik kan geen na tijdse spuiter vinden om hem te laten spuiten omdat het anders te duur word. Als er meer krasjes op de kappen zitten word hij zwart met wit hoe en wat zie ik dan nog wel. Er komen dan ook nog wat stickers op en eventueel nog een paar tuning onderdelen bijvoorbeeld een ultra high preformance uitlaat. Verder ben ik nog aan het zoeken voor een pak en helm om te rijden maar de komende tijd komen waarschijnlijk geen updates. Binnekort wel nog van de eerste keer dat ik op de baan ga rijden!
Hee dit ziet er al een stukkie leuker uit!
Mijn helm lijkt trouwens best op die van jou, alleen staat op mijne MT.
Ik heb die chromen versierdingen er trouwens ook afgehaald, vond ze veel te opvallend.
Aan die kant zit een schroef die ik er gewoon ag heb gedraait dan de hele kuip los gedraait voila klaar is kees als je nog een betere foto wilt meld het maar ik maar het wel even!
Dat ding zit gewoon vast gelast bij mij... als ik deze eraf zaag, kan ik mijn kuip er nooit meer opzetten of wel?
- Ik wens je verder nog heel veel succes met je minibike! -