http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... Esi9v&df=1
mooie bike
firefox
Edit: nee klopt maar de kans ervan is stukken maar ook stukken kleiner
ik ben weg
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
€825,=Nu voor de actieprijs van €595,=kleine_duivel schreef:in centimer: geen idee..ferryn schreef:hallo,
wat is de grote van een blata 2.5???
ik ben van plan er een te kopen maar ik weet de grote niet dus dat is de vraag
alvast bedankt ferryn
in wat ik zie: heeeeeel erg klein![]()
(je kan ze beneden de 400 euro op martkplaats wel krijgen trouwens!)
ja die banden zijn verkrijgbaar bij *geen sponsor* minibikekleine_duivel schreef:zijn die banden ook nog los te verkijgen? want ik zie @ blata geen 2.5 meer staan, alleen 2.6 bike's...
had ik al gezien en gemaild maar bedanktstevie-tai chi schreef:kijk ferryn
misschien is dit wat voor jouw !
300 euro zo goed als nieuw..
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... df=1#photo
Ik ben ong 1.83m maar zoals ik al zeg een enorme stijve harkferryn schreef:ja die banden zijn verkrijgbaar bij *geen sponsor* minibikekleine_duivel schreef:zijn die banden ook nog los te verkijgen? want ik zie @ blata geen 2.5 meer staan, alleen 2.6 bike's...
bij *geen sponsor* minibike staat de blata 2.5 in de aanbieding voor 595 euro
en dan is de blata 2.5 ong. iets kleiner als eens chineesje toch?
maar bedankt voor de antwoorden
PS. Mini-biker15:wat is jouw lengte? en had je veel problemen met je blata 2.5?
ahh oke bedanktmini-biker15 schreef:Ik ben ong 1.83m maar zoals ik al zeg een enorme stijve harkferryn schreef:ja die banden zijn verkrijgbaar bij *geen sponsor* minibikekleine_duivel schreef:zijn die banden ook nog los te verkijgen? want ik zie @ blata geen 2.5 meer staan, alleen 2.6 bike's...
bij *geen sponsor* minibike staat de blata 2.5 in de aanbieding voor 595 euro
en dan is de blata 2.5 ong. iets kleiner als eens chineesje toch?
maar bedankt voor de antwoorden
PS. Mini-biker15:wat is jouw lengte? en had je veel problemen met je blata 2.5?Ik rij liever op zelfbouw formaat(midi) en zeg maar de b1 rep.
Ik had er veel problemen mee ja.... maar dat was de schuld van de vorige eigenaar... Ze staan der ook om bekend dat ze slecht starten maar als je ze goed afstelt valt het wel mee. maar je kan wel zien dat het echte kwaliteit is aan de lassen enzo tis veel beter afgewerkt