Hej ik ben hier nieuw en heb een vraag
Ik heb al een chinese minibike gehad viel wel me met de kwaliteit was gewoon een racertje maar nu wil ik graag een crosser daarbij en heb te kiezen tussen:
1 Gewone chinese crossertje 135 euro maar dan wel nog geld om te tunen
2 Een italbike zelfde model als die hierboven is namelijk replica dus betere kwaliteit maar wel 200 euro.
3 De nieuwe versie van de ik ze t wel een plaatje want ik heb namelijk gelezen dat de kwaliteit van de chineesjes omhoog gaat dus daarom.
Hij is trouwens 170
Biker-Boy schreef:seriues jullie zijn tog zo tegen merkloze chineesjes?
En ik heb tot ongeveer 200 te besteden maar wil echt een crossertje omdat ik al een pocket heb
'Jullie' ?
Ik ben er niet tegen hoor, en ik heb er ook nog nooit grote problemen mee gehad. Maarja, als je al een pocketbike hebt, zou ik de ital kiezen.
ik ben 14 me ouders vinden het niet eens helemaal oke alleen omdat het tog mijn geld is mag ik het en als ik een 4 takt moet kopen dan kan ik doorspare tot 1000 euro ofzo geloof me dat gaat niet snel en ik wil er gewoon mee rijden op parkje waar het mag in de buurt en op parkeertereinen daarom wil ik graag de hulp van jullie minibike experts
Die 3e is precies gelijk als elke andere Chinese.
Bij Nemeco heb je een crossertje voor 109 euro.
Zou gewoon die halen, heb je nog bijna de helft over, kun je tuning onderdelen kopen voor je crosser en pocket of je houdt wat achter voor nieuwe onderdelen.
De laatste (irritant lange) link werkt niet bij mij, maar ik weet wel 99,99% zeker dat het geen Blata is als hij 60 euro kost.
Zou voor een nieuwe gaan, kost weliswaar het dubbele, maar het slijt redelijk snel en je weet niet hoe ermee is omgegaan.
Zou de gok niet wagen voor 60 euro, straks is het afgeragd en kost het je meer.
ik heb dat plaatje opgeslagen hoe zet ik hem hier?
en er staat blata en het is een mini motard hij is 2dehands van iemand die er weinig van af weet en hem kwijt wil.
maar ook al is het geen blata wel leuk prijsje voor een mini motard dan heb ik gelijk 3 minibikes
het lukt niet het duurt echt een uur ofzo
maar ik kan hem wel beschrijven hij is oranje een minimotard en der slaat blata bij ongeveer de tank
is het een echte?