hoi jongens ik kan een setje bandjes kopen weliswaar gebruikte maar vind de pmt bandjes erg fijn goeie grip maar geld voor een nieuwe set heb ik niet maar ik weet dus niet of dit nog goed genoeg is...(ja voor langer dan 1 dag ja) mensen met veel ervaring met deze bandjes leef je uit ik rijd 1x per 2 weken ongeveer opeen kartbaan kan ik dan nog redelijk hiermee rijden ??
Oke, dit sijn ze kan ik hier nog mee rijden
Laatst gewijzigd door TaiChi16 op ma 03 jul 2006, 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Denk zelf dat je er nog wel ff mee kan rijden, vooral de achterband. De voorband lijkt mij aan de linkerkant aardig versleten aan het gaatje te zien en de band loopt zo schuin af aan de linkerkant! Of is dat gezichtsbedrog?
Valt zeker nog wel mee te rijden. Die gleuf heeft hij denk ik omdat hij dan de slijtage van de band kan bekijken. Voorband ziet er in iig in topconditie uit en kan je als je 1/2 keer reed nog wel een 4/5 maanden mee rijden. Meer zelfs maar dat ligt aan je rijstijl.
Achterband is nog maar weinig gebruikt, die sleuf moet je geen zorgen om maken is gewoon zo bij de achterband van pmt.
Voorband is meer gebruikt maar lang goed genoeg, ik denk zelfs dat hij links minder versleten is dan rechts.
Nu ben ik wel eens benieuwd naar welke pmt bandjes het zijn en wat ze kosten?
die sleuf heb ik ook en heb het bij heel veel anderen gezien, dus dat is zeker geen probleem en tsja... het ligt er natuurlijk aan hoeveel je ervoor geeft. Als ze Spot goedkoop zijn.. zou ik ze nemen als ik jouw was en als ze toch nog wat aan de hoge kant liggen, zou ik ze niet nemen..